ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

کریستین اسلیتر: فصل 4 سریال آقای ربات (Mr. Robot) آخرین فصل این سریال خواهد بود!

یکشنبه, 28 مرداد, 1397
فصل 4 سریال آقای ربات
به گزارش میم ست ، کریستین اسلیتر (Christian Slater) اظهار داشته که نویسندگان در حال نوشتن داستان فصل 4 سریال آقای ربات (Mr. Robot) بوده و او بر این باور است که فصل چهارم، آخرین فصل سریال می باشد. سریال آقای ربات توسط سم اسماعیل (Sam Esmail) خلق شده و از سال ۲۰۱۵ پخش آن آغاز شده است. سریال آقای ربات در مورد هکر باهوشی به نام الیوت با بازی رامی مالک (Rami Malek) است که درگیر طرحی آشوب ‌طلبانه برای مختل کردن دنیا از طریق کارهای پارتیزانی سایبری می‌شود. در دسامبر سال ۲۰۱۷، فصل 3 سریال آقای ربات به پایان رسید و مدتی کوتاه پس از پخش آخرین قسمتش نیز به طور رسمی برای فصل ۴ تمدید شد. انتظار می ‎رود که فیلمبرداری فصل 4 سریال آقای ربات در اواخر سال جاری میلادی شروع و در سال ۲۰۱۹ نیز پخش شود. سم اسماعیل قبلا اذعان کرده بود که می‌ داند داستان در چه نقطه ‌ای به پایان خواهد رسید و این پایان ممکن است در فصل چهارم یا پنجم باشد. حال، به گفته بازیگر سریال، احتمال اینکه این پایان بسیار نزدیک باشد، بسیار زیاد است. در تازه ترین اخبار سریال و سینمای هالیوود ، اخیرا کریستین اسلیتر مصاحبه ای در مورد فیلم جدیدش به نام همسر (The Wife) داشت. در این مصاحبه درباره نظر کلی ‌اش در مورد چگونگی فصل 4 سریال آقای ربات سوال شد و وی نیز افکار خود در مورد اینکه سریال تا چه زمانی به حیات خود ادامه خواهد داد، را بیان کرد.

اسلیتر در مورد فصل 4 سریال آقای ربات بیان کرد:

"بله، باور دارم که فصل چهارم ، آخرین فصل سریال خواهد بود. سم اسماعیل همیشه گفته بود که پایان داستان در همین منطقه و ناحیه می‌ باشد و او نمی‌ خواهد تا بیشتر از آنچه که به طور خلاقانه به سریال کمک کرده ، پیش برود. پس ، فکر می‌ کنم فصل چهارم ، پایان داستان باشد. فکر می‌ کنم در همین لحظه که در حال صحبت هستیم، نویسندگان در اتاق خود می‌ باشند و داستان را سرهم می‎‌کنند اما من اصلا در مورد داستان یا حتی اینکه تا چه اندازه در فصل چهارم حضور دارم ، چیزی نمی‌دانم . هیچ نظری ندارم ، پس همگی باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد".

نظر شما در مورد بازیگران و داستان سریال آقای ربات چیست ؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. فصل 4 سریال آقای ربات فصل 4 سریال آقای ربات فصل 4 سریال آقای ربات

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications