ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت سریال خون آشام توسط کمپانی فاکس / اقتباسی از بازی Vampyr

یکشنبه, 28 مرداد, 1397
ساخت سریال خون آشام
به گزارش میم ست و در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون، ساخت سریال خون آشام (Vampyr) توسط کمپانی فاکس 21 کلید خورد. این سریال اقتباس تلویزیونی دیگری براساس یکی دیگر از بازی‌های شرکت فرانسوی دونت ‌ناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment) می باشد. شرکت فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) که ناشر این بازی ویدیویی است، اعلام کرد که شرکت فاکس 21 حقوق ساخت و انتشار سریالی براساس بازی Vampyr را دریافت کرده است. دو شرکت DJ2 Entertainment و Wonderland Sound & Vision در ساخت این سریال تلویزیونی با فاکس 21 همکاری خواهند کرد و وظیفه ساخت سریال خون آشام را بر عهده خواهند داشت. پیش از این DJ2 با شرکت اسکوئر انیکس برای ساخت سریال زندگی عجیب است (Life Is Strange) قرارداد همکاری امضا کرده بود. هنوز تاریخی برای انتشار سریال خون آشام اعلام نشده است، اما دیمیتری جانسون (Dmitri M. Johnson) ، مدیر عامل DJ2 گفت که حتی پیش از انتشار بازی Vampyr در ماه ژوئن امسال، پروژه ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس این بازی در برنامه‌ های این شرکت بوده است.

اسکار گیلبرت (Oskar Guilbert) ، مدیرعامل شرکت دونت ‌ناد اینترتینمنت در مورد ساخت سریال خون آشام بیان کرد:

"ما اعتقاد داریم که ساخت یک سریال تلویزیونی برای این بازی یک اتفاق فوق العاده است. ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا کار تیم بااستعداد فاکس 21 را ببینیم که چگونه قرار است دنیا و اتمسفر تاریک بازی را در یک سریال تلویزیونی نمایش دهد."
نظر شما در مورد ساخت سریال خون آشام براساس بازی ویدئویی Vampyr چیست ؟ در مورد این بازی ویدئویی و داستان آن چه نظری دارید ؟
نظرات خود را در پایین مطلب با ما  و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. ساخت سریال خون آشام ساخت سریال خون آشام

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications