ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

خشونت کریستن ویگ در عکس های جدید پشت صحنه فیلم زن شگفت انگیز 2!

یکشنبه, 22 مهر, 1397
عکس های جدید پشت صحنه فیلم زن شگفت انگیز 2
به گزارش میم ست ، عکس های جدید پشت صحنه فیلم زن شگفت انگیز 2 منتشر شده است. سکان کارگردانی این فیلم مورد انتظار را که با عنوان زن شگفت انگیز 1984 (Wonder Woman 1984) اکران خواهد شد، پتی جنکینز (Patty Jenkins) در دست داشته و سعی دارد موفقیت دیگری را با نقش آفرینی گل گدوت (Gal Gadot) در نقش پرنسس دایانا ، برای کمپانی برادران وارنر رقم بزند. همانطور که پیش از این هم به اطلاع شما عزیزان رساندیم ، داستان فیلم زن شگفت انگیز 2 در دهه 80 میلادی روی می دهد. علاوه بر این در این دنباله شاهد بازگشت کریس پاین (Chris Pine) در نقش استیو ترور خواهیم بود، کاراکتری که در فیلم قبلی هواپیمای حامل بمب را به آسمان هدایت کرد و با انفجار بمب جان خودش را از دست داد. در فیلم زن شگفت انگیز 2 شاهد چهره های معروف و جدیدی نیز خواهیم بود.

بازیگران جدید فیلم زن شگفت انگیز 2 عبارتند از:

کریستن ویگ ، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) ، ناتاشا راتول (Natasha Rothwell) ، راوی پاتل (Ravi Patel) و گابریلا وایلد (Gabriella Wilde). فیلمبرداری این فیلم همچنان ادامه دارد و در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، بتازگی عکس های جدید پشت صحنه فیلم زن شگفت انگیز 2 منتشر شده است. در این عکس ها که توسط یکی از طرفداران در توئیتر منتشر شده است ، کاراکتر کریستن ویگ را مشاهده می کنیم که بنظر سعی دارد در مقابل حمله ی یک مرد غریبه و مرموز از خود دفاع کند. لازم به ذکر است که فیلم زن شگفت انگیز 1984 برای انتشار در تاریخ یکم نوامبر 2019 مصادف با دهم آبان 1398 برنامه ریزی شده است. حال باید ببینیم که این شخص یک دزد عادی یا یکی از کاراکترهای اصلی فیلم است ، منتظر اخبار بیشتر در این مورد از میم ست باشید.

عکس های جدید پشت صحنه فیلم زن شگفت انگیز 2 را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

نظر شما در مورد این فیلم و بازیگران آن چیست ؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید. عکس های جدید پشت صحنه فیلم زن شگفت انگیز 2 عکس های جدید پشت صحنه فیلم زن شگفت انگیز 2 عکس های جدید پشت صحنه فیلم زن شگفت انگیز 2 عکس های جدید پشت صحنه فیلم زن شگفت انگیز 2

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications