ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تاریخ پخش فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی مشخص شد + عکس های جدید!

شنبه, 21 مهر, 1397
تاریخ پخش فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی مشخص شد + عکس های جدید!
به گزارش میم ست ، شبکه HBO تاریخ پخش فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) را رسما تایید و اعلام کرد. فصل اول این سریال با بازی متیو مک کانهی (Matthew McConaughey) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) توانست بینندگان بسیاری را جذب خود کند. اما فصل دوم این سریال که با فصل اول خارق العاده خود سطح انتظارات بینندگان را بالا برده بود، نتوانست به خوبی فصل اول عمل کند و با نظرات و انتقادات منفی بسیاری روبرو شد. پس از آن شبکه HBO تصمیم گرفت تا مدت بیشتری را در اختیار سازنده این سریال بدهد تا بتواند آمار و امتیازات خوب فصل اول را دوباره تکرار کند. حال بعد از 3 سال ، سازنده سریال یعنی نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) قصد دارد همان رویکرد فصل اول را در فصل سوم به کار گیرد. داستان فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی ، همانند فصل اول ، در جنوب آمریکا و در ایالت آرکانزاس روی می دهد و دارای سه خط زمانی متفاوت می باشد. نقش اول فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی را بازیگر برنده اسکار یعنی ماهرشالا علی (Mahershala Ali) بازی می کند ، کارآگاهی به نام وین هیز که (همانند فصل اول) درگیر پرونده ای که سال ها پیش روی آن کار می کرده می شود و می خواهد داستان کامل آن را کشف کند. در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، شبکه HBO تاریخ پخش فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی را اعلام کرد. غلاوه بر این عکس های جدیدی نیز از این فصل منتشر کرد که ماهرشالا علی را در حال حل پرونده ای پیچیده نشان می دهد. فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی قرار است در تاریخ 13 ام ژانویه 2019 مصادف با 23 ام دی ماه 1397 از شبکه HBO روی آنتن برود.

عکس های جدید فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

نظر شما در مورد سریال کارآگاه حقیقی چیست؟ آیا ماهرشالا علی می تواند به خوبی متیو مک کانهی عمل کرده و آمار بینندگان فصل اول را دوباره رقم بزند؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. تاریخ پخش فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی تاریخ پخش فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی تاریخ پخش فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی تاریخ پخش فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی تاریخ پخش فصل 3 سریال کارآگاه حقیقی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications