ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت قسمت فرعی دیگری از مجموعه سریع و خشن تایید شد

جمعه, 5 بهمن, 1397
مجموعه سریع و خشن

به گزارش میم ست، ساخت قسمت فرعی و اسپین آف دیگری از مجموعه سریع و خشن (Fast and Furious) تایید شده است. تاکنون هشت فیلم از مجموعه سریع و خشن تولید و منتشر شده و فیلم هابز و شاو (Hobbs and Shaw) قرار است اولین فیلم فرعی این مجموعه باشد که دواین جانسون در نقش لوک هابز و جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ستارگان اصلی این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: تصویر جدیدی از انیمیشن دامبو منتشر شد

اخیرا وین دیزل، بازیگر نقش دومنیک تورتو، با انتشار پیامی در صفحه رسمی اینستاگرام خود خبر داد که قرار است قسمت فرعی جدیدی از فیلم سریع و خشن ساخته شود. شخصیت اصلی این قسمت، قرار است یکی از بازیگران زنی باشد که در فیلم های قبلی این مجموعه ایفای نقش کرده است. اطلاعات زیادی از این شخصیت در دسترس نیست. همچنین دیزل نام نویسندگان فیلمنامه این فیلم را هم اعلام کرد سابقه همکاری با استودیوی مارول در کارنامه هنری آنها به چشم می خورد.

ژنوا رابرتسون‌-دوورت که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم سیاه و نقره ای (Silver and Black) که در نهایت لغو شد، را در کارنامه خود دارد یکی از این نویسندگان قسمت فرعی مجموعه سریع و خشن خواهد بود. نیکول پرلمن هم که پیش نویس اولیه فیلمنامه فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) را نوشته بود یکی دیگر از نویسندگان خواهد بود.

پرلمن در دنیای سینمایی مارول به نوشتن داستان و فیلمنامه اولیه فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) و حتی فیلم بیوه سیاه (Black Widow) نیز کمک کرده بود. لیندزی بیر، نویسنده فیلمنامه فیلم هرج و مرج راه می رود (Chaos Walking) و فیلم Sierra Burgess Is a Loser، سومین نویسنده فیلمنامه قسمت فرعی و جدید مجموعه سریع و خشن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پارامونت پیکچرز ساخت دنباله فیلم بامبل بی را آغاز کرد

با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله کارگردان، تاریخ اکران و بازیگران احتمالی این فیلم منتشر نشده است. همچنین با توجه به پیام دیزل، این فیلم یکی از سه اسپین آف وعده داده شده به کمپانی یونیورسال پیکچرز است که دیزل در خلق دومین فیلم آن نقش داشته است.

فیلم سریع و خشن تقدیم می کند: هابز و شاو (Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw) به کارگردانی دیوید لیچ اولین اسپین اف مجموعه سریع و خشمگین است که برای اکران در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است

مجموعه سریع و خشن مجموعه سریع و خشن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications