ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account
انیمیشن دامبو

به گزارش میم ست، والت دیزنی تصویر جدیدی از لایو اکشن دامبو (Dumbo)، به کارگردانی تیم برتون را منتشر کرد. طبق گزارش‌ های منتشر‌ شده، این فیلم تا حدودی شبیه به فیلم آلیس در سرزمین عجایب (Alice in Wonderland) است و فیلم جدید بیشتر دنباله است تا بازسازی یک نسخه از فیلم.

داستان لایو اکشن دامبو در مورد یک ستارهٔ سابق سیرک به نام هولت فریر است که پس از بازگشت از جنگ، برای گذران زندگی، دوباره وارد این عرصه می‌شود و در همان بدو ورود، صاحب سیرک با نام مکس دویچی مسئولیت مراقبت از فیلی که تازه متولد شده و گوش‌ های بزرگی را به وی می سپارد.

در ابتدا این بچه فیل که دامبو نام دارد به خاطر فرم گوش‌ هایش مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد، ولی در ادامه وقتی فرزندان هولت کشف می‌کنند که او توانایی پرواز کردن دارد، ماجرا به کلی تغییر می‌ کند. دامبو از آن چیزی که وی را دستمایهٔ تمسخر دیگران قرار داده بود، بهترین بهره را می‌ برد و تبدیل به معروف‌ ترین ستارهٔ سیرک می‌ شود. در این هنگام سرمایه‌ داری شرور با نام وندویر با همکاری بندبازی به نام کولت سعی می‌ کنند تا هر طور شده سیرک را به دست بیاورند و دامبو را به ستاره‌ ای پولساز تبدیل کنند.

حال در تصیر جدید منتشرشده توسط کمپانی والت دیزنی، شاهد پرواز شخصیت دوست داشتنی دامبو هستیم که می توانید این تصویر را در پایان این مطلب مشاهده کنید.

کالین فارل (Colin Farrell) به‌ تازگی در سخنانی راجع به تیم برتون، کارگردان لایو اکشن دامبو گفت:

وقتی با تیم صحبت می‌ کنی شخصی جاافتاده و ۶۰ساله جلوی شماست، اما وقتی و نتیجه کار را می‌بینید، گویی که وی همچون یک کودک است. تماشای این نوع ارتباط درونی و بیرونی او بسیار جالب است.

بازیگران سرشناسی نظیر اوا گرین، کالین فارل، مایکل کیتون و دنی دویتو در لایو اکشن دامبو حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تقریباً دو هفتهٔ پیش نیز کمپانی والت دیزنی پوسترهای شخصیت‌های اصلی فیلم Dumbo را منتشر کرده بود. از دیگر عوامل تولید این پروژه می‌توان به درک فری، کترلی فرانفلدر و جاستین اسپرینگر به‌عنوان تهیه‌کننده، نایجل گاستلو به عنوان تهیه‌کننده‌ٔ اجرایی، بن دیویس به‌عنوان تصویربردار، کالین اتوود به‌عنوان طراح صحنه،کریس لبنزون به‌عنوان تدوینگر و پل گوچ به‌عنوان چهره‌پرداز اشاره کرد.

فیلم Dumbo برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین‌ ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

انیمیشن دامبو

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications