ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

خالق فصل سوم سریال کارگاه حقیقی شاید فیلمی بر اساس این مجموعه بسازد

جمعه, 28 دی, 1397
فصل سوم سریال کارگاه حقیقی

به گزارش میم ست، صبح روز دوشنبه با پخش دو قسمت، پخش فصل سوم سریال کارگاه حقیقی (True Detective) از شبکه HBO آغاز شد و با اینکه بینندگان این دو قسمت بسیار کمتر از دو فصل گذشته بود، اما توانسته است نظر منقدان را به خود جلب کند و نقد های مثبتی داشته باشد.

اخیرا اطلاعاتی از آینده احتمالی این سریال منتشر شده است. نیک پیزولاتو سازنده این مجموعه در مصاحبه ای با مجله اینترتیمنت ویکلی، گفت که ایده متفاوتی برای ساخت فصل چهارم این سریال در سر دارد که تفاوت بسیار زیادی با یه فصل آن خواهد داشد. البته او گفت که فعلا تصمیمی برای ساخت فصل چهارم این سریال گرفته نشده است و شبکه HBO در نهایت باید اعلام کند که می خواهد فصل چهارم این سریال ساخته شود یا خیر. او در مصاحبه اش گفت:

ایده ای که برای فصل چهارم در نظر دارم واقعا متفاوت‌ تر از سه فصل گذشته است و سوال این است که سرنوشت این سریال پس از فصل سوم چه خواهد شد؟ در فصل سوم یک شخصیت سرباز سابق در اختیار داشتم که باید در سه بازه سنی ۳۵، ۴۵ و ۷۰ سال زندگی او را همزمان روایت می‌ کردم و بدون اینکه بخواهیم مخاطب را فریب دهیم و با استفاده از تمام این ساختار عناصر پیچیده، این راز و رمز‌ها باید به نتایج و تصمیم‌ های اشتباه ختم شوند. اما من یک ایده جذاب و دیوانه‌ وار در اختیار دارم که فکر می‌ کنم هنوز نیاز به بررسی و کار بیشتری دارد. در همین حال من به دنبال ساخت یک سریال و شاید یک فیلم نیز هستم، اما درست است که یک ایده متفاوت و جدید برای فصل چهارم دارم.

در فصل سوم سریال کارگاه حقیقی شاهد ناپدید شدن دو کودک در مرکز منطقه اوزارکس در ایالت آرکانزاس خواهیم بود و کاراگاه وین هیز با بازی ماهرشالا علی،‌ وظیفه دارد تا این پرونده را حل کند، اما این پرونده سال‌ها باز خواهد ماند و وین هیز و همکارانش در حل این معما عاجز هستند و این موضوع قرار است در دوره‌های مختلف زندگی وین هیز به تصویر کشیده شود.

بیشتر بخوانید : ستاره سریال وایکینگ ها به اولین سریال ریدلی اسکات پیوست! / سریال “بزرگ شده توسط گرگ ها”

 ماهرشالا علی در نقش وین هیز، استیون درف در نقش رولاند وست، کارمن اجوجو در نقش آملیا ریردون، اسکوت مک‌ نری در نقش تام، میمی گامر در نقش لوسی پرسل، ری فیشر در نقش فردی برنز، ریس ویکفیلد در نقش هنری هیز، مایکل گراییز در نقش برت وودارد و جان تنی در نقش آلن جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال کارگاه حقیقی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌ اند. 

 

فصل سوم سریال کارگاه حقیقی

فصل سوم سریال کارگاه حقیقی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications