ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

کاهش چشمگیر بینندگان فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی به نسبت دو فصل اول

پنجشنبه, 27 دی, 1397
کاهش چشمگیر بینندگان فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی به نسبت دو فصل اول

به گزارش میم ست، صبح روز دوشنبه با پخش دو قسمت، فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی (True Detective) از شبکه HBO آغاز شد.

آماری از تعداد بینندگان و کسانی که قسمت اول و دوم فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی را دیده اند منتشر شده که بسیار پایین‌ تر از سطح انتظارات عوال این سریال بوده است. به نقل از وب‌سایت TheWrap، در مجموع 1.4 میلیون نفر قسمت اول و 1.2 میلیون نفر قسمت دوم فصل سوم این سریال را تماشا کرده‌اند که در مقایسه با دو فصل اول، حدود 3.2 میلیون بیننده قسمت اول فصل دوم و حدود 2.3 میلیون بیننده قسمت اول فصل اول سریال True Detective را تماشا کرده بودند تا فصل سوم با کاهش چشمگیر بیننده در مقایسه با دو فصل اول مواجه شود.

بیشتر بخوانید: فیلم بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون درجه سنی بزرگسالان خواهد داشت.

البته در کل این خبر نمی‌ تواند برای فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی خیلی بد باشد چرا که حدود 2.3 میلیون نفر این سریال را از طریف تکرار و 1.6 میلیون نفر هم از طریق سرویس استریم HBO این سریال را تماشا کرده اند. همچنین امار این سریال در مقایسه با سریال‌ های مشابه دیگر بسیار بهتر است. از جمله این سریال ها می‌توان سریال Sharp Objects (اشیاء تیز) با 1.3 میلیون بیننده و فصل اول سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ) با 1.1 میلیون بیننده را اشاره کرد. مانند دو فصل اول، نیک پیزولاتو وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. 

در فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی شاهد ناپدید شدن ۲ کودک در مرکز منطقه اوزارکس در ایالت آرکانزاس خواهیم بود و کاراگاه وین هیز با بازی ماهرشالا علی،‌ وظیفه حل این پرونده را بر عهده دارد، اما این پرونده سال‌ ها باز خواهد ماند و وین هیز و همکارانش در حل این معما عاجز هستند و این موضوع قرار است در دوره‌ های مختلف زندگی وین هیز به تصویر کشیده شود.

بیشتر بخوانید : ستاره سریال وایکینگ ها به اولین سریال ریدلی اسکات پیوست! / سریال “بزرگ شده توسط گرگ ها”

 ماهرشالا علی در نقش وین هیز، استیون درف در نقش رولاند وست، کارمن اجوجو در نقش آملیا ریردون، اسکوت مک‌نری در نقش تام، میمی گامر در نقش لوسی پرسل، ری فیشر در نقش فردی برنز، ریس ویکفیلد در نقش هنری هیز، مایکل گراییز در نقش برت وودارد و جان تنی در نقش آلن جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی

فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications