ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account
سریال بی شرم

به گزارش میم ست، شبکه شوتایم رسما سریال بی شرم (Shameless) را برای فصل دهم تمدید کرد تا این مجموعه تلویزیونی به نخستین سریال این شبکه تبدیل شود که تعداد فصل‌هایش دو رقمی می‌ شود!

در نیمه فصل نهم سریال شیم لس کامرون مانهن اعلام کرد دیگر در این اثر ایفای نقش نخواهد کرد و یک هفته پیش از آغاز پخش فصل نهم، امی رسوم هم رسما کنارگیری خود از تیم بازیگری Shameless را اعلام کرده بود، اما شوتایم ضمن تمدید این مجموعه تلویزیونی، تایید کرده مانهن برای فصل دهم باز می‌گردد.

امی رسوم پس از ترک کردن سریال، در فیسبوک خود نوشت:

من می‌دانم که شما بدون من به کار خود ادامه خواهید داد. هنوز داستان بسیار زیادی از خانواده گلکر برای روایت وجود دارد. من همیشه در کنار خانواده‌ام خواهم بود. به رفتن من فکر نکنید و اینگونه به مسئله نگاه کنید که انگار من به یک خیابان پایین‌تر نقل مکان کرده‌ام.

شما در مورد صحبت‌ های رسوم چه فکر می کنید؟ به نظر شما سریال بی شرم پتانسیل این را دارد که بیش از این ادامه پیدا کند؟ پس از پایان فصل نهم برخی از طرفداران در شبکه‌ های اجتماعی اعلام کردند بهتر است شوتایم به کار سریال Shameless خاتمه بدهد چرا که این ماجراجویی کمدی-درام تقریبا به انتهای راه خود رسیده است، اما به نظر تیم سازنده چنین نظری ندارند و در سال ۲۰۱۹ با فصل دهم به تلویزیون باز می‌گردند.

سریال بی شرم

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications