ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم سیکاریو 2: روز سرباز اعلام شد!

یکشنبه, 28 مرداد, 1397
نسخه بلوری فیلم سیکاریو 2: روز سرباز
به گزارش میم ست ، چندی پیش شرکت سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم سیکاریو 2: روز سرباز (Sicario: Day of the Soldado) را اعلام کرد. این فیلم که کارگردانی آن را استفانو سولیما (Stefano Sollima) بر عهده داشته ، در تاریخ 29 ژوئن 2018 روی پرده های سینما به نمایش در آمد و با بودجه ای 35 میلیون دلاری به فروشی 70 میلیون دلاری دست یافت. حال در جدید ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، شرکت سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم سیکاریو 2: روز سرباز را تایید و اعلام کرده است. نسخه دیجیتالی دنباله فیلم سیکاریو قرار است در تاریخ ۱۸ سپتامبر امسال (۲۷ شهریور) و نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می ‌شود، قرار است در تاریخ ۲ اکتبر امسال (۱۰ مهر) منتشر شود. نسخه دیجیتالی و نسخه بلوری فیلم سیکاریو 2: روز سرباز دارای محتوای اضافه نیز خواهد بود که از جمله آن می‌ توان به ویدیوهایی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم اشاره کرد. در برخی از ویدیوها، کارگردان، بازیگران و عوامل فیلم در مورد صحنه‌ ها و طراحی و خلق آن صحبت می ‌کنند. در یک ویدیو که بخشی از آن به ‌صورت اختصاصی توسط وب‌ سایت کولایدر منتشر شده و "An Act of War" نام دارد، شاهد طراحی یکی از صحنه‌ های فیلم هستیم که کارگردان و عوامل روی آن توضیحاتی را ارائه می‌دهند و همچنین استوری برد این صحنه نیز نمایش داده می ‌شود.

بازیگران فیلم سیکاریو 2: روز سرباز عبارتند از :

بنیسیو دل تورو (Benicio del Toro) ، جاش برولین (Josh Brolin) ، متیو موداین (Matthew Modine) ، مانوئل گارسیا رولفو (Manuel Garcia-Rulfo) ، ایزابلا مونر (Isabela Moner)، ایان بوهن (Ian Bohen) ، جفری داناوان (Jeffrey Donovan) و کاترین کینر (Catherine Keener) . کار نوشتن فیلمنامه فیلم سیکاریو 2: روز سرباز بر عهده تیلور شریدان، نویسنده فیلم سیکاریو بوده است. فیلم سیکاریو 2: روز سرباز که نقدهای مثبت و متوسطی را از منتقدان دریافت کرده، تاکنون بیش از ۷۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.
نظر شما در مورد فیلم سیکاریو 2: روز سرباز چیست ؟
نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده کاورها و پوسترها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید. نسخه بلوری فیلم سیکاریو 2: روز سرباز نسخه بلوری فیلم سیکاریو 2: روز سرباز نسخه بلوری فیلم سیکاریو 2: روز سرباز

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications