ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت فصل اول سریال نگهبانان (Watchmen) توسط شبکه HBO سفارش داده شد!

یکشنبه, 28 مرداد, 1397
ساخت فصل اول سریال نگهبانان
به گزارش میم ست ، بتازگی شبکه HBO سفارش ساخت فصل اول سریال نگهبانان (Watchmen) را رسما اعلام کرد. دیمون لیندلوف (Damon Lindelof) که او را بیشتر برای ساخت سریال بازماندگان (The Leftovers) و سریال گمشده (Lost) می‌شناسیم، به ‌عنوان سازنده ، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. در جدید ترین اخبار سریال و تلوزیون ، پس از انتشار خبرهای مختلف و ساخت و نمایش قسمت آزمایشی (پایلوت) برای مدیران شبکه، شبکه HBO رسما اعلام کرد که به ساخت فصل اول سریال نگهبانان چراغ سبز نشان داده است. اطلاعات زیادی از این سریال در دسترس نیست، اما شبکه HBO تایید کرد که فصل اول سریال نگهبانان قرار است در سال ۲۰۱۹ از این شبکه به روی آنتن برود.

شبکه HBO در بیانیه ای در مورد سریال نگهبانان گفت:

"در یک دوره متفاوت، با ابرقهرمانان مثل مجرمان رفتار می‌شود. در حالی که سریال نگهبانان تلاش می‌کند داستان جدیدی را روایت کند، از نوستالژی رمان گرافیکی اصلی که در دنیای کامیک پیشگام بوده است، برای خلق دنیا و اتفاقات سریال استفاده خواهد شد."
این موضوع در واقع تایید می ‌کند که شروع داستان سریال نگهبانان براساس کامیک آن است و در ادامه شاهد ارائه و استفاده از عناصر و داستان‌های جدید در آن خواهیم بود. لیندلوف پیش از این گفته بود که سریال نگهبانان قرار نیست یک سریال ریبوت یا دنباله ‌ای برای فیلم آن باشد. او همچنین تایید کرد که در سریال نگهبانان شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی نیز خواهیم بود.

بازیگران سریال نگهبانان عبارتند از :

جرمی آیرونز (Jeremy Irons) ، رجینا کینگ (Regina King) ، دان جانسون (Don Johnson) ، تیم بلیک نلسون (Tim Blake Nelson) ، لوئیس گوست جونیور (Louis Gossett Jr) ، آدلاید کلمنس (Adelaide Clemens) ، اندرو هاوارد (Andrew Howard) ، یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) ، تام میسون (Tom Mison) و فرانسیس فیشر (Frances Fisher) اولین نسخه از مجموعه کتاب‌های کامیک نگهبانان ، نوشته آلن مور که یک مجموعه کوتاه و ۱۲ جلدی بود، در سال ۱۹۸۶ منتشر و خیلی زود به یکی از تحسین شده ‌ترین و محبوب ‌ترین داستان ‌های کامیک تبدیل شد. در سال ۲۰۰۹، فیلم نگهبانان به ‌کارگردانی زک اسنایدر، به روی پرده‌ های سینما رفت، اما این فیلم تنها کمی بیش از ۱۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. مالین اکرمان ، بیلی کروداپ ، متیو گود ، جکی ارل هیلی ، جفری دین مورگان ، کارلا گوجینو و پاتریک ویلسون از جمله بازیگرانی بودند که در این فیلم نقش آفرینی کردند.
نظر شما در مورد ساخت فصل اول سریال نگهبانان چیست ؟ در مورد داستان و بازیگران این سریال چه نظری دارید ؟
نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. ساخت فصل اول سریال نگهبانان

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications