ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

به خاطر جان ویک پارابلیوم حضور کیانو ریوز در فیلم کاپیتان مارول منتفی شد

دوشنبه, 15 بهمن, 1397
حضور کیانو ریوز در فیلم کاپیتان مارول

به گزارش میم ست، زمان زیادی به اکران فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)، باقی نمانده و همین چند روز پیش بود که اولین ویدیوی رسمی فیلم Captain Marvel منتشر شد که در آن شاهد مبارزه کاپیتان مارول با یک اسکرال در روی قطار بودیم. این فیلم حدود یک ماه دیگر روی پرده خواهد رفت و شاهد نبرد کهکشانی ارتش کری و نژاد اسکرال‌ ها خواهیم بود. احیرا خبری منتشر شده که طبق آن ممکن بود شاهد حضور کیانو ریوز در فیلم کاپیتان مارول باشیم.

پیش از این تصور می‌ شد که جود لا قرار است نقش مار-ول (Mar-Vell) را در فیلم کاپیتان مارول بازی کند که او در یک مصاحبه از پاسخ به این سوال امتناع کرد و مارول نیز تا به امروز نقش او را رسماً اعلام نکرده است و اما به احتمال فراوان این بازیگر نقش شخصیت شرور و منفی یان-راگ (Yon-Rogg) از نژاد کری را در فیلم کاپیتان مارول بازی کرده است. حال در گزارشی جدید اعلام شده است که این نقش در ابتدا قرار بود به کیانو ریوز برسد، اما تقویم شلوغ کاری ریوز، این اجازه را به وی نداد تا حضور کیانو ریوز در فیلم کاپیتان مارول منتفی شود.

چارلز مورفی که یکی از نویسندگان سایت That Hashtag Show است، از این موضوع پرده برداشت و در توییت خود گفته است که کیانو ریوز به علت درگیری با پروژه‌ٔ John Wick: Chapter 3 – Parabellum پیشنهاد بازی در فیلم ابر قهرمانی مارول را رد کرده و ما هم از حضور کیانو ریوز در فیلم کاپیتان مارول محروم شدیم. مطمئناً بسیاری منتظر حضور کیانو ریوز در دنیای دی‌ سی یا مارول هستند، اما حضور در قسمت سوم مجموعه ی جان ویک شاید انتخاب بهتری برای این بازیگر دوست‌ داشتنی بوده باشد.

از طرفی هم جود لا بازیگری محبوب و شایسته است و حضور وی نیز در فیلمی ابرقهرمانی جالب خواهد بود و باید ببینیم نتیجه کار چه خواهد بود و امیدواریم تصویر به‌یادمانده از جود لا دوست‌داشتنی، در این فیلم نیز همچون اکثر پروژه‌های این بازیگر، حفظ شود و شاهد انتخاب اشتباهی هم از سوی مارول هم از سوی جود لا برای حضور در این فیلم نباشیم.

کیانو ریوز، بازیگر محبوب سینمای هالیوود که نقش‌ های به‌ یادماندنی زیادی را ایفا کرده است و تقریباً سابقهٔ حضور در هر ژانری و هر نقشی را دارد، چندی پیش برای ایفای نقش شخصیت ولورین ابراز علاقه کرده بود و شاید وی را در قالب شخصیتی ابرقهرمان نیز ملاقات کنیم. او نظرش در مورد این شخصیت را بیان کرد، شخصیتی که فعلاً بازیگری برای ایفای آن بعد از کناره‌ گیری هیو جکمن استرالیایی معرفی نشده است.

حضور کیانو ریوز در فیلم کاپیتان مارول حضور کیانو ریوز در فیلم کاپیتان مارول

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications