ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بازیگر فیلم ددپول به سریال “بهتره با ساول تماس بگیری” پیوست

پنجشنبه, 27 اردیبهشت, 1397
بازیگر فیلم ددپول به سریال “بهتره با ساول تماس بگیری” پیوست
به گزارش میم ست، تیر ماه سال گذشته بود که شبکه AMC سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) را برای فصل چهارم تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، حضور بازیگر جدیدی در فصل چهارم این سریال مورد انتظار و محبوب تایید و اعلام شده است. استفان کاپیساک (Stefan Kapičić)، بازیگر نقش کلاسوس در فیلم ددپول (Deadpool) و فیلم ددپول 2 (Deadpool 2)، در مصاحبه اختصاصی با وب‌ سایت هالیوود ریپورتر (THR) رسما تایید کرد که قرار است در فصل چهارم سریال Better Call Saul بازی کند. با این حال، اطلاعاتی از نقش و شخصیتی که کاپیساک قرار است در فصل چهارم این سریال بازی کند، منتشر نشده است. او گفت:
"از این که به من فرصتی داده شده تا بخش از خانواده بهتره با ساول تماس بگیری باشم، بسیار هیجان زده هستم. این سریال، یکی از سریال‌ های مورد علاقه من در تلویزیون است و یکی از رویاهای من این بود که بخشی از دنیای سریال برکینگ بد (Breaking Bad) باشم. تیم شگفت‌ انگیز و بااستعدادی پشت این سریال فوق‌ العاده هستند و از کار کردن با آن‌ها لذت خواهم برد و نمی‌ توانم بیشتر از این صبر کنم تا همه بینندگان ببینند که در فصل آینده قرار است شاهد چه اتفاقاتی در سریال باشند."
کاپیساک بیشتر برای بازی در نقش کلاسوس در فیلم Deadpool شناخته شده است که این فیلم در سال 2016 منتشر و موفق شد 783.1 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. جمعه این هفته نیز فیلم Deadpool 2 به روی پرده‌ سینما می‌ رود که پیش بینی شده که در سه روز نخست اکران، بتواند حدود 150 میلیون دلار بفروشد.  وظیفه ساخت سریال Better Call Saul بر عهده وینس گیلیگان (Vince Gilligan) و پیتر گولد (Peter Gold) است که برای ساخت فصل چهارم این سریال نیز باز خواهند گشت. باب ادنکیرک فصل چهارم سریال بهتره با ساول تماس بگیری قرار است در 10 قسمت تولید شود و انتظار می‌رود که پخش آن از پاییز امسال از شبکه AMC آغاز شود. این سریال پس از سریال  مردگان متحرک (The Walking Dead) و سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead)، سومین سریال پر بیننده شبکه AMC است. میانگین تعداد بیننده فصل سوم سریال Better Call Saul حدود ۳.۷ میلیون نفر اعلام شده است. بهتره با ساول تماس بگیری بهتره با ساول تماس بگیری

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications