ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بازیگر فیلم کاپیتان مارول به جمع بازیگران فیلم آنابل 3 پیوست!

یکشنبه, 8 مهر, 1397
بازیگران فیلم آنابل 3
به گزارش میم ست ، مک کنا گریس (McKenna Grace) بازیگر فیلم کاپیتان مارول به جمع بازیگران فیلم آنابل 3 (Annabelle 3) پیوسته است. این بازیگر را بیشتر با نقش هایش در فیلم های با استعداد (Gifted) و من، تانیا (I, Tonya) می شناسیم. مک کنا گریس که بتازگی برای ایفای نقش کارول دنورز جوان در فیلم کاپیتان مارول انتخاب شده بود ، حالا نظرش را به ژانر ترسناک معطوف کرده و به بازیگران فیلم آنابل 3 اضافه شده است. فیلم آنابل 3 که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده ، سومین فیلم در سری فیلم های آنابل می باشد که اسپین آفی از فرانشیز پرطرفدار احضار (Conjuring) هستند. خبر ساخت سومین فیلم آنابل اولین بار در ماه جولای منتشر شد و گری دابرمن نویسنده و کارگردان فیلم اعلام کرد که فیلمبرداری پروژه احتمالا در ماه اکتبر آغاز خواهد شد. داستان فیلم بعدی آنابل پیش از اولین فیلم احضار روی می دهد تا کمی داستان عروسک اهریمنی این فیلم پرطرفدار را برای علاقه مندان روشن تر سازد. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، سایت ددلاین گزارش داد که مک کنا گریس به جمع بازیگران فیلم آنابل 3 اضافه شده و قرار است نقش جودی ، دختر جوان متخصصان مسائل فراطبیعی یعنی لورین و اد وارن را بازی کند. کاراکتر جودی با بازی مک کنا گریس نقش کلیدی در فیلم آنابل 3 دارد ، از آنجایی که این کاراکتر هدف بعدی عروسک آنابل خواهد بود. عروسکی که توسط والدین جودی به خانه آورده شده تا از آن محافظت کنند.

پیش از این دابرمن درباره داستان فیلم آنابل 3 بیان کرده بود:

"این فیلم در مورد آوردن آنابل به خانه توسط خانم و آقای وارن و حفاظت از آن در کلکسیونشان می باشد. جایی که دیگر عروسک نتواند فاجعه ای دیگر را به بار آورد اما به نظر می رسد که هیچ چیز جلودار این عروسک اهریمنی نیست."
لازم به ذکر است که فیلم آنابل 3 برای انتشار در تاریخ سوم جولای 2019 مصادف با 12 ام تیرماه 1398 برنامه ریزی شده است.

نظر شما در مورد اضافه شدن گریس مک کنا به بازیگران فیلم آنابل 3 و داستان این فیلم چیست ؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. بازیگران فیلم آنابل 3 بازیگران فیلم آنابل 3

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications