ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

هر آنچه که در مورد فیلم آنابل 3 می دانیم : تاریخ دقیق انتشار ، کارگردان و …

دوشنبه, 4 تیر, 1397
آنابل 3
به گزارش میم ست و در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، با توجه به میزان فروش و سود سری فیلم های آنابل ، تصمیم کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) برای ساخت فیلم آنابل 3 (Annabelle 3) جای تعجبی ندارد. فرانشیز آنابل اسپین آفی از فیلم پر طرفدار و شگفت انگیز احضار (The Conjuring) می باشد. اولین فیلم آنابل تنها با بودجه ای 6.5 میلیون دلاری به فروشی بالغ بر 257 میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت ، البته نظر منتقدان در مورد این فیلم آن چنان خوب نبود ! دنباله ی این فیلم ، یعنی فیلم آنابل : آفرینش (Annabelle: Creation) نیز با بودجه ای ناچیز ، برابر با 15 میلیون دلار ، فروشی 306 میلیون دلاری در سراسر جهان را برای کمپانی برادران وارنر به ارمغان آورد و بر خلاف فیلم قبلی با تمجید و تعریف منتقدان همراه بود. با توجه به این آمار می توان تصمیم کمپانی برادران وارنر را برای ساخت فیلم آنابل 3 به خوبی درک کرد.

کارگردان و نویسنده فیلم آنابل 3 چه کسی است؟

سکان کارگردانی فیلم آنابل 3 را گری دابرمن (Gary Dauberman) در دست داشته و فیلمنامه این فیلم را هم خود او خواهد نوشت. می توان گفت که او در چند سال اخیر نویسنده محبوب کمپانی برادران وارنر بوده است چرا که او علاوه بر نوشتن فیلم نامه دو فیلم قبلی آنابل ، فیلم نامه نویس فیلم آن (IT) و دنباله جدیدش یعنی آن : بخش دوم (IT: Chapter Two) نیز بوده است. او همچنین فیلم نامه پنجمین فیلم دنیای سینمایی احضار یعنی فیلم راهبه (The Nun) را نوشته است که قرار است اکران خود را در 7 ام سپتامبر مصادف با 16 ام شهریورماه شروع کند. دابرمن نویسندگی و تهیه کنندگی فیلم ترسناک آیا از تاریکی هراس دارید ؟ (?Are You Afraid of the Dark) از کمپانی پاراماونت را نیز بر عهده دارد.

تاریخ دقیق انتشار فیلم آنابل 3

استودیو نیو لاین (New Line) که با فیلم های دنیای سینمایی احضار (The Conjuring cinematic universe) به فروشی بالغ بر 1 میلیارد دلار دست یافته است ، تاریخ دقیق انتشار فیلم آنابل 3 را سوم جولای 2019 مصادف با 12 ام تیرماه 1398 اعلام کرده است ، یعنی حدود یک سال دیگر . لازم به ذکر است که فیلم آنابل 3 تنها فیلم این دنیای سینمایی در سال 2019 خواهد بود. با در نظر گرفتن اینکه دابرمن اولین تجربه کارگردانی خود را در فیلم آنابل 3 کسب می کند ، در مورد این فیلم و انتخاب او بعنوان کارگردان چه نظری دارید ؟ فیلم آنابل 3 فیلم آنابل 3 فیلم آنابل 3فیلم آنابل 3

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications