ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اما واتسون جایگزین اما استون در فیلم زنان کوچک شد!

یکشنبه, 4 شهریور, 1397
فیلم زنان کوچک - اما واتسون - اما استون
به گزارش میم ست ، بتازگی اما واتسون جایگزین اما استون در فیلم زنان کوچک (Little Women) شد. گرتا گرویگ (Greta Gerwig) ، کارگردان جوانی که توانسته در سال‌ های اخیر با فیلم‌ هایی مثل لیدی برد (Lady Bird) به موفقیت برسد ، سکان کارگردانی فیلم زنان کوچک را در دست دارد. قرار بود اما استون (Emma Stone) در این فیلم ایفای نقش کند ، ولی در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، به گزارش ورایتی این بازیگر از حضور در فیلم کناره ‌گیری کرده است و عوامل فیلم اما واتسون (Emma Watson) را بعنوان جایگزین او انتخاب کرده اند. هنوز علت انصراف این بازیگر برنده اسکار از فیلم زنان کوچک مشخص نیست ولی از آنجایی که فیلمبرداری این اثر برای ماه بعد برنامه ‌ریزی شده، سازندگان آن به سرعت به فکر بازیگر دیگری برای ایفای نقش مگ مارچ افتادند و اما واتسون انتخاب شد.

بازیگران اصلی فیلم زنان کوچک عبارتند از:

سورشا رونان (Saoirse Ronan) (بازیگر فیلم های لیدی برد و ماری، ملکه اسکاتلند (Mary, Queen of Scots)) در نقش جو مارچ، تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) (بازیگر فیلم مرا با نامت صدا کن (Call Me by Your Name)) در نقش لاری لارنس، فلورنس پیو (Florence Pugh) (بازیگر فیلم سقوط (The Falling)) در نقش امی مارچ، لورا درن (Laura Dern) (بازیگر فیلم های پارک ژوراسیک (Jurassic Park) و توئین پیکس (Twin Peaks)) و جیمز نورتون (James Norton) (بازیگر فیلم مرگ‌ بازان (Flatliners)). فیلم زنان کوچک بر اساس رمان کلاسیکی نوشته لوییزا می الکات ساخته می ‌شود و داستان آن به ماجرا های خواهران مارچ به نام‌ های امی، جو، بت و مگ در دوران پس از جنگ ‌های داخلی آمریکا می‌ پردازد. این کتاب تا امروز بارها مورد اقتباس قرار گرفته و آثار متعددی بر اساس آن ساخته شده ، از جمله مینی ‌سری BBC که سال گذشته با بازی مایا هاوک (Maya Hawke) ، کاترین نیوتن (Kathryn Newton) ، دیلان بیکر (Dylan Baker) و ویلا فیتزجرالد (Willa Fitzgerald) پخش شد. برای ما ایرانی ‌ها هم معروف ‌ترین اثر اقتباسی از این کتاب به سریال انیمیشنی برمی ‌گردد که سال ‌ها قبل از تلویزیون پخش شده بود. گرتا گرویگ علاوه بر کارگردانی زنان کوچک ، فیلمنامه آن را هم نوشته ، تهیه ‌کنندگان آن امی پاسکال (Amy Pascal) و دنیس دی نووی (Denise Di Novi) هستند و آندره جیانتی (Andrea Giannetti) هم تولید آن را برای کمپانی کلمبیا پیکچرز برعهده دارد. فیلم زنان کوچک برای انتشار در روز کریسمس سال 2019 میلادی برنامه ریزی شده است.

نظر شما در مورد فیلم زنان کوچک چیست ؟ بنظر شما کدامیک از این دو بازیگر (اما استون و اما واتسون) برای این نقش مناسب تر بودند؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. فیلم زنان کوچک - اما واتسون - اما استون

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications