ویدئوهای سایت

person
اما استون
اما استون اما استون اما استون اما استون اما استون اما استون اما استون اما استون
عکس از
اما استون
اما استون
Emma Stone

اما استون

1367/08/15 (1988/11/06) : 35 سال
ایالات متحده آمریکا - آریزونا
بازیگر صداپیشه تهیه کننده
اما استون
اما استون
اما استون
اما استون
اما استون

بیوگرافی


امیلی جین «اما» استون (به انگلیسی: Emily Jean “Emma” Stone) (زاده ۶ نوامبر ۱۹۸۸) بازیگر انگلیسی‌تبار متولد آمریکااست.

«اما» جزو بازیگران سریال «رانندگی» بود، اما اولین بار استعداد خود را در فیلم کمدی “خیلی بد” در نقش جولز نشان داد. وی بعد از آن در فیلمهای خانه بانی و ارواح دوست‌دخترهای سابق ایفای نقش کرد. بعد از آن در سال ۲۰۰۹، «اما» در فیلم کمدی-ترسناکسرزمین زامبی‌ها و همچنین فیلم کمدی-درام مرد کاغذی بازی کرد.

در سال بعد یعنی ۲۰۱۰ وی در فیلم مارمادوک به جای شخصیت «مازی» در این فیلم به صداپیشگی پرداخت و همچنین در فیلم کمدی ایزی ای بازی کرد که به خاطر آن نامزد دریافت جایزه گولدن گلوب برای بهترین بازیگر زن فیلم‌های کمدی یا موزیکال شد. از دیگر فیلمهای استون می‌توان به دیوانه‌وار، احمقانه، عشق و همچنین خدمتکاران و مجموعه فیلمهای مرد عنکبوتی شگفت‌انگیزاشاره کرد.

اطلاعات شخصی

«اما» یک خواهر و یک برادر دارد. خواهرش گریسی زمانی که نوجوان بود فوت شد که این اتفاق تأثیرات زیادی روی «اما» داشت. رابطه «اما» با برادرش که «اسپسنسر» نام دارد بسیار خوب است و همواره از او به عنوان یکی از مشوقانش نام می‌برد. با وجود اینکه همه «اما» را با موی قرمز می‌شناسند اما او در اصل یک بلوند است. او در نوجوانی زمانی که اولین نقش خود را بازی کرد که موهای خود را به رنگ قهوه‌ای تیره درآورد. سازنده فیلم «خیلی بد» موهای او را از قهوه‌ای تیره به قرمز تغییررنگ داد. او برای بازی در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز موهای خود را به حالت اول برگرداند. صدای قوی و نیرومند «اما» ناشی از «کولیک» است که در نوزادی به آن مبتلا شد. شرایطی که در آن جیغ‌های ممتد نوزاد باعث تغییر در حالت طبیعی حنجره می‌شود. هم اکنون برآمدگی‌هایی بر روی تارهای صوتی او بوجود آمده‌است. او زمانی که در انجمن بازیگران پذیرفته شد به دلیل اینکه از قبل اسم امیلی استون در لیست بود نام «اما» را برای خود برگزید. دوستان و خانواده‌اش او را به نام امیلی صدا می‌زنند. او در سال ۲۰۰۹ از لس آنجلس به محله Greenwich Village در نیویورک نقل مکان کرد و سپس در سال ۲۰۱۶ به لس آنجلس بازگشت.

او از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ با همبازیش در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز، اندرو گارفیلد، ارتباط داشت ولی در اوایل سال ۲۰۱۶ از او جدا شد.

بیشتر

آثار


جوایز


  • https://mimset.com/wp-content/themes/mimset/images/award_def.jpg
    جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن - اسکار برای لا لا لند (2017)
  • https://mimset.com/wp-content/themes/mimset/images/award_def.jpg
    جایزه بهترین بازیگر زن در یک فیلم کمدی یا موزیکال - گلدن گلوب برای لا لا لند (2017)
  • https://mimset.com/wp-content/themes/mimset/images/award_def.jpg
    جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن - بفتا برای لا لا لند (2017)
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications