ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اجرای موسیقی فیلم ستاره ای متولد شده است در اسکار امسال

دوشنبه, 8 بهمن, 1397
موسیقی فیلم ستاره ای متولد شده است

به گزارش میم ست، خبر های جدید حاکی از آن است که لیدی گاگا (Lady Gaga) و بردلی کوپر (Bradley Cooper) قرار است موسیقی فیلم ستاره ای متولد شده است (A Star Is Born) به نام Shallow که در قسمت بهترین موسیقی متن اورجینال فیلم، نامزد دریافت جایزه اسکار شده است را به صورت زنده در مراسم اسکار اجرا کنند. به این ترتیب این اولین باری خواهد بود که گاگا و کوپر پس از اکران فیلم موفقشان در کنار هم این آهنگ را اجرا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید : فیلم آکوامن پر فروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی شد

گاگا و کوپر موسیقی فیلم ستاره ای متولد شده است  را به کمک یکدیگر نوشته اند که هر دوی آنها نامزد دریافت جایزه اسکار هستند. بردلی کوپر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و لیدی گاگا هم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم ستاره ای متولد شده است، شده اند.

به نظر می رسد که گاگا و گوپر برای نمایششان در نود و یکمین مراسم اسکار بسیار هیجان زده بوده و در حال تمرین برای این رویداد بزرگ سینمای هالیوود هستند. فیلم ستاره ای متولد شده است رقابت سختی در اسکار امسال خواهد داشت. فیلم های The Favourite و Roma روی هم در ده بخش نامزد دریافت جایزه شده اند که این کار را برای فیلم جدید بردلی کوپر بسیار سخت می کند.

بیشتر بخوانید: تصویر جدیدی از فیلم فیلم مردان ایکس ققنوس سیاه منتشر شد

داستان این فیلم درباره یک ستاره‌ی موسیقی کانتری به نام جکسون مین (کوپر) می باشد که استعداد هنرمند گمنامی به نام الای را کشف و او را در جهت رسیدن به اهداف بزرگش یاری می‌کند. در این میان رابطه‌ی عاشقانه‌ای نیز بین آنها شکل می‌گیرد، ولی همینطور که الای در حال طی کردن مسیر ستاره شدن است، روز به روز محبوبیت جکسون کاهش می‌یابد؛ تا جایی که این مسئله، شکاف بزرگی را در رابطه‌ی آنها ایجاد می‌کند.

موسیقی فیلم ستاره ای متولد شده است موسیقی فیلم ستاره ای متولد شده است

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications