ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلم آکوامن پر فروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی شد

دوشنبه, 8 بهمن, 1397
فیلم آکوامن

به گزارش میم ست، بنابر خبری که سایت کولایدر منتشر کرده فیلم آکوامن (Aquaman) رسما به پرفروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی تبدیل شد.  به گزارش باکس آفیس موجو این فیلم به کارگردانی جیمز وان که درباره دنیای زیر آب است با فروشی زدیک به 1.09 میلیارد دلار توانست فیلم شوالیه تاریکی بر می خیزد (The Dark Knight Rises) به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) که در سال 2012 اکران شد و توانست 1.08 میلیارد دلار فروش داشته باشد را پشت سر بگذارد و به تنهایی به موفق ترین فیلم دی سی در گیشه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید : کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت دنباله فیلم آکوامن

برای این که موفیقت این فیلم بیشتر مشخص شود، آخرین فیلم مرد پولادین (Man of Steel) توانسته بود 668 میلیون دلار فروش داشته باشد و پس از آن هم فیلم لیگ عدالت (Justice League) که تا قبل از اکران سر و صدای زیادی به پا کرده بود و بودجه زیادی هم صرف ساختن آن شده بود توانست 659.9 میلیون دلار فروش داشته باشد. در حال حاضر نزدیک ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی (فیلم های بتمن ساخته نولان در این دنیای سینمایی نیستند.) فیلم واندر وومن (Wonder Woman) می باشد که سال 2017 اکران شد و توانسته بود 821 میلیون دلار بفروشد.

البته فیلم آکوامن توانسته بود نظر منتقدان را به خود جلب کند و در مجموع نقد های مثبتی از آنها دریافت کند، با توجه با این نکته این مقدار فروش در گیشه خیلی هم دور از انتظار نبود چرا که جولان دادن جیسون موموا (Jason Momoa) سوار بر یک هیولای دریایی، داخل دریاها از نظر بسیازی از بینندگان بسیار جذاب و دیدنی بوده است. 

بیشتر بخوانید :بالاخره نقش کیانو ریوز در قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی مشخص شد

نظر می رسد که بالاخره دی سی تصمیم گرفته از شکست های قبلی مانند فیلم بتمن بر علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman vs. Super man Dawn of Justice) زک اسنایدر و لیگ عدالتی که نصف آن را زک اسنایدر و نصف دیگرش را جاس ویدون کارگردانی کرد، درس بگیرد و در فیلم های بعدی که در حال ساخت اند به کار بگیرد. فیلم آکوامن که فیلم خوبی از آب در آمده است. باید دید فیلم های موزد انتظار شزم (Shazam) و پرندگان شکاری (Birds of Prey) چگونه خواهند بود. آیا بالاخره DC می تواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد؟ منتظریم تا ببینیم. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

فیلم آکوامن فیلم آکوامن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications