ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

آقای گوزن ساخته مجتبی موسوی برنده جایزه ویژه جشنواره زاگرب شد

سه شنبه, 22 خرداد, 1397
آقای گوزن
به گزارش میم ست به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، در جدیدترین اخبار انیمیشن و سینمای ایران انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» که پخش جهانی آن را حوزه هنری برعهده دارد در بیست و هشتمین دوره از جشنواره انیمیشن «زاگرب» در کشور کرواسی به نمایش درآمد و موفق به کسب جایزه ویژه انیمیشن شد. انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» به تهیه‌کنندگی الهه فرنیا و محصول مشترک مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری و خانه انیمیشن و مجری طرح آن استودیو گوزن قرمز است. جشنواره انیمیشن «زاگرب» از ۱۴ الی ۱۹ خردادماه در شهر زاگرب کشور کرواسی برگزار شد. انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن انسی نیز حضور دارد که از ۲۱ الی ۲۶ خردادماه در شهر انسی کشور فرانسه برگزار می‌شود. الهه فرنیا تهیه کننده انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» در گفتگویی درباره چگونگی ساخت این انیمیشن گفت: تولید «آقای گوزن» از مهر ماه سال ۹۴ آغاز و ساخت آن تا پایان مهر ماه سال ۹۶ طول کشید. این انیمیشن در ابتدا به مدت زمان یک سال در تهران تولید شد و در نهایت بخش انیمیت آن به مشهد منتقل شد که این بخش نیز نزدیک به یک سال طول کشید.

وی بیان کرد: تیمی که در ساخت این انیمیشن کوتاه ما را همراهی کردند بسیار حرفه ای و توانمند بودند که از آن جمله می توان به پرستو کارگر، بهار کیامقدم و دیگر هنرمندان این حوزه اشاره کرد که هر کدام از این افراد موفقیت های بین المللی خوبی را تا امروز کسب کرده اند.

فرنیا با اشاره به اینکه با تیم حرفه ای، عروسک ها و دکور انیمیشن را ساخته اند، گفت: پری روحانی که کار مدل سازی دست و پای شخصیت های عروسکی را انجام می داد اولین کار قالب گیری خود را که تحویل داد به قدری قالب گیری تمیز بود که وقتی مجتبی موسوی کارگردان انیمیشن آن را به خانم شکیب از استادان عرصه انیمیشن نشان داد مورد تمجید قرار گرفت.

جشنواره پویانمایی زاگرب (انگلیسی: Animafest Zagreb) یک جشنواره فیلم بین‌المللی سالانه است که در زاگرب کرواسی برگزار می‌شود. این جشنواره در سال ۱۹۷۲ توسط آسیفا (ASIFA) آغاز به کار کرد. جشنواره پویانمایی زاگرب بعد از جشنواره پویانمایی انسی قدیمی‌ترین جشنواره پویانمایی در اروپاست. آقای گوزن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications