ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

یکی دیگر از بازیگران اصلی سریال مردگان متحرک از جمع بازیگران این سریال جدا شد

یکشنبه, 21 بهمن, 1397
سریال مردگان متحرک

به گزارش میم ست، در فصل نهم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) تعدادی از شخصیت‌ های اصلی از این مجموعه محبوب جدا شدند. در ابتدا اندرو لینکلن (Andrew Lincoln)، بازیگر نقش ریک گرایمز اعلام کرد که فصل نهم، اخرین حضور او در این سریال خواهد بود، در ادامه نیز لورن کوهن، بازیگر نقش مگی هم از این سریال جدا شده است. اگرچه گفته می‌ شود که ممکن است در آینده شاهد بازگشت کوهن به سریال باشیم.

هفته گذشته هم شبکه AMC سریال مردگان متحرک را برای فصل دهم تمدید کرد که قرار است از ماه اکتبر ۲۰۱۹ (مهر یا آبان ۱۳۹۸) پخش شود. اخیرا نیز اعلام شده که یکی دیگر از بازیگران اصلی و قدیمی نیز قرار است از این مجموعه جدا شود.

طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، دانای گوریرا (Danai Gurira)، بازیگر نقش میشون که از فصل سوم سریال مردگان متحرک به جمع بازیگران این سریال اضافه شد و تا به امروز به‌ عنوان یکی از شخصیت‌ های اصلی در آن حضور دارد، قرار است در طول فصل دهم سریال مردگان متحرک این مجموعه را ترک کند. بنابر گزارش هالیوود ریپورتر گوریرا تنها برای بازی در چند قسمت از فصل دهم سریال مردگان متحرک با شبکه AMC قرارداد دارد.

اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده و معلوم نیست که او چگونه از جمع بازیگران این سریال جدا می شود اما ممکن است با شبکه AMC برای حضور در فیلم مردگان متحرک قرارداد امضا کرده باشد و شاهد نقش‌ آفرینی‌اش در این فیلم‌ ها باشیم که اندرو لینکلن نیز در آن حضور دارد.

در سال های اخیر فعالیت گوریرا سینما افزایش یافته و او در سال 2018 در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) و فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) نقش اوکویه ژنرال ارتش واکاندا را بر عهده داشت و انتظار می رود که در فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) و دنباله فیلم پلنگ سیاه (Black Panther 2) هم شاهد بازگشت او باشیم.

سریال مردگان متحرک

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications