ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش و تصاویر اولین نمایش مردمی فیلم قرارمون پارک شهر / فلورا سام: “فیلم در بخش خصوصی تولید شده…فرصتی برای تبلیغات نداشتیم”

چهارشنبه, 1 اسفند, 1397
اولین نمایش مردمی فیلم قرارمون پارک شهر

مراسم اولین نمایش مردمی فیلم قرارمون پارک شهر در میان استقبال مردم با حضور عوامل و بازیگران در پردیس کورش برگزار گردید. در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست و به نقل از مشاور رسانه‌ ای پروژه، اولین نمایش مردمی فیلم قرارمون پارک شهر دوشنبه ۲۹ بهمن ‌ماه ساعت ۲۰ با حضور شقایق فراهانی ، ماه‌ چهره خلیلی ، امین زندگانی و نرگس محمدی بازیگران فیلم و همچنین چهره‌ هایی چون الیکا عبدالرزاقی ، علی اوجی و برخی از عوامل این فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار گردید.

فلورا سام کارگردان این فیلم در ابتدای مراسم ضمن عرض خوش ‌آمد به حضار بیان کرد:

"قرارمون پارک شهر به طور کامل در بخش خصوصی تولید شده و در حال حاضر نیز بدون هیچگونه حمایتی و در سالن‌های محدود روی پرده رفته است. متأسفانه به ما اعلام کردند که پس از پایان برگزاری جشنواره فجر فیلم اکران خواهد شد، به همین خاطر در هیاهوی جشنواره فرصتی برای تبلیغ نداشتیم. امیدوارم پس از تماشای فیلم از آن رضایت داشته باشید و به اطرافیانتان نیز توصیه کنید که آن را ببینند.

وی همچنین افزود:

"در حال حاضر این فیلم نسبت به سایر فیلم‌ های اکران شده کمترین تعداد سینما را دارد و ارگان ‌های مختلف از جمله سازمان زیبا سازی شهرداری نیز برای تبلیغات استرابورد و بیلبورد های شهری هیچگونه کمکی به این فیلم که یک فیلم کاملا ارزشی است نکردند. از طرفی ما به عنوان بخش خصوصی پرداخت هزینه‌ های کلان تبلیغات شهری نیز خارج از توانمان است."

بازیگران و مهمانان ویژه مراسم اولین نمایش مردمی فیلم قرارمون پارک شهر در پایان همراه با مخاطبان به تماشای ساخته فلورا سام نشستند.

ابراهیم اصغری و مجید اوجی به طور مشترک تهیه‌ کنندگی این اثر را برعهده داشته ‌اند. پخش این فیلم برعهده موسسه فیلم آفرین می باشد.

نظر شما در مورد عوامل و بازیگران فیلم قرارمون پارک شهر چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان در میان بگذارید.

تصاویر اولین نمایش مردمی فیلم قرارمون پارک شهر را می توانید در زیر مشاهده کنید:

اولین نمایش مردمی فیلم قرارمون پارک شهر اولین نمایش مردمی فیلم قرارمون پارک شهر اولین نمایش مردمی فیلم قرارمون پارک شهر اولین نمایش مردمی فیلم قرارمون پارک شهر اولین نمایش مردمی فیلم قرارمون پارک شهر

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications