ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 31 تیر: پرواز دنزل واشینگتن با ایکوالایزر 2

سه شنبه, 2 مرداد, 1397
The Equalizer 2
دوستان قبل از اینکه مطلب رو آغاز کنیم لازمه که توضیح بدم آدرس و اسم سایت از میم ست به «میم ست» تغییر پیدا کرده و این تغییر تا یک هفته ی آینده اعمال میشه، امیدواریم با این تغییر و تغییرات بزرگ دیگه ای که داریم اعمال می کنیم فعالیت به مراتب قوی تر، هنری ترو مفید تری داشته باشیم و بیشتر از قبل نظر شما رو به خودمون جلب کنیم. به گزارش میم ست ، ساعاتی پیش نتایج باکس آفیس 31 تیر آمریکای شمالی منتشر شد و طب این حدول فیلم های تازه اکران شده ی ایکوالایزر ۲ و ماما میا! دوباره شروع کنیم به ترتیب اول و دوم هستند. بعد از آن ها نیز فیلم های هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی و مرد مورچه‌ای و زنبورک و شگفت انگیزان 2 به ترتیب از سوم تا پنجم قرار دارند.

فیلم شماره 5 باکس آفیس 31 تیر: Incredibles 2


انیمیشن پر طرفدار و دوست داشتنی شگفت انگیزان 2 توانست موفقیت بسیار چشمگیری تا ایجای کار برای کمپانی پیکسار محسوب شود. این انیمیشن جذاب در ششمین هفته ی اکران خود چیزی در حدود 11.5 میلیون دلار فروش داشت که در مجموع فروش این فیلم را به رقم 940 میلیون دلار در دنیا رسانده است.

فیلم شماره 4 باکس آفیس 31 تیر: Ant-Man and the Wasp


فیلم مرد مورچه ای و زنبورک از سری فیلم های کمیک های مارول سومین هفته ی اکران خود را پشت سر می گذاشت. این فیلم فروش آخر هفته ی 16 میلیون دلاری را تجربه کرده تا فروش کلی خود را در آمریکا به 164 میلیون و فروش کلی خود را در جهان به 353 میلیون دلار برساند.

فیلم شماره 3 باکس آفیس 31 تیر: Hotel Transylvania 3: Summer Vacation


دنباله ی جدید انیمیشن بسیار زیبای هتل ترانسیلوانیا دومین هفته ی اکران خود را پشت می گذاشت و توانست در این آخر هفته 23 میلیون دلار فروش داشته باشد. به این ترتیب فروش کلی آن در آمریکا 91 و در جهان 206 میلیون دلار می باشد.

فیلم شماره 2 باکس آفیس 31 تیر: Mamma Mia: Here We Go Again!


« ماما میا! دوباره شروع کنیم» هفته ی اول اکران خود را پشت سر گذاشته و در این چند روزی که از اکران آن می گذارند توانسته فروش خوب 34 میلیون دلار در آمریکا و 43 میلیون دلار در دیگر نقاط دنیا را داشته باشد که به نسبت بودجه ی 75 میلیون دلاری فروش بسیار خوبی محسوب می شود. Mamma Mia: Here We Go Again!

فیلم شماره 1 باکس آفیس 31 تیر: The Equalizer 2


سرانجام به فیلم اول باکس آفیس این هفته می رسیم. فیلم اکشن و جنایی ایکوالایزر ۲ با بازی دنزل واشینگتون توانست در اولین آخر هفته ی اکران خود 35.8 میلیون دلار فروش داشته باشد و با اختلافی اندک در جایگاه اول قرار بگیرد. اکران این فیلم در خارج از آمریکای شمالی به صورت محدود بوده و تا کنون 3 میلیون دلار از این طریق به دست آورده. همچنین بودجه ی آن در حدود 62 میلیون دلار گزارش شده. از آمجایی که تعداد سینماهای نمایش دهنده ی ای فیلم 71 سالن بیشتر از « ماما میا! دوباره شروع کنیم» است می توان حدس زد اهتلاف کم فروش این دو فیلم ناشی از همین قضیه است و چه بسا در شرایط برابر ایکوالایزر2 در جایگاه دوم قرار می گرفت. The Equalizer 2

هفته ی بعد چه فیلمی اکران می شود؟


در آخر هفته ی آتی باید شاهد اکران 4 فیلم باشیم که از این میان تنها 2 فیلم اهمیت زیادی دارد و به صورت گسترده اکران می شوند. یکی فیلم Mission: Impossible 6 که ششمین سری از این فیلم هاست و دیگری Teen Titans Go! To The Movies که اگرچه انیمیشن خوش ساختی است بعید است بتواند فروش خیلی بالایی داشته باشد.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications