ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 10 شهریور: آنجل سقوط کرده است همچنان در صدر

چهارشنبه, 13 شهریور, 1398
باکس آفیس 10 شهریور

ساعاتی پیش نتایج باکس آفیس یک هفته ی گذشته منتشر شد و در این پست می خواهیم به بررسی این نتایج بپردازیم.

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال طبق نتایج منتشر شده از باکس آفیس 10 شهریور فیلم «انجل سقوط کرده‌است» برای دومین هفته ی پیاپی توانسته صدر جدول را از آن خود کند و هیچ فیلم تازه اکران شده ای در لیست 5 فیلم پر فروش هفته قرار ندارند.


فیلم شماره 5 باکس آفیس 10 شهریور: Ready or Not


فیلم آماده ای یا نه توانسته با فروش 5.8 میلیون دلاری در دومین هفته ی اکران خود از جایگاه ششم در هفته ی گذشته یک پله صعود کند. این فیلم در ژانر رازآلود و خیان انگیز با بودجه ی محدود تنها 6 میلیون دلار ساخته شده ولی توانسته تا کنون فروشی معادل 21 میلیون دلار تجربه کند.

فیلم آماده ای یا نه


فیلم شماره 4 باکس آفیس: Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw


فیلم سریع و خشن که 5 هفته از اکران آن می گذرد به لطف نبود رقبای قدرتمند در تمام این 5 هفته توانسته در لیست 5 فیلم پر فروش باکس آفیس قرار داشته باشد. فروش این هفته ی سریع و خشن 6.3 میلیون دلار بوده و با این فروش در جایگاه چهارم جدول پر فروش ها قرار دارد. دنباله ی جدید سریع و خشن علی رغم عدم حضور بازیگر نقش اصلی مجموعه در مجموع تا کنون توانسته 648 میلیون دلار فروش را تجربه کند که فروش نسبتا خوبی محسوب می شود.

فیلم سریع و خشن


فیلم شماره 3 باکس آفیس: The Lion King


لایو اکشن شیرشاه که در مدت اکران خود تواسنت مورد توجه زیاید قرار بگیرد حالا و بعد از گذشته 7 هفته از اکران باز هم در لیست 5 فیلم برتر باکس آفیس حضور دارد. این لایو اکشن که با بودجه ای معادل 260 میلیون دلار ساخته شده با فروش هفتگی 6.7 میلیون دلار جایگاه سوم باکس آفیس آمریکای شمالی را از آن خود کرد. فروش جهانی آن نیز چیزی در حدود 1 میلیارد و 564 میلیون دلار است.

لایو اکشن شیرشاه


فیلم شماره 2 باکس آفیس 10 شهریور: Good Boys


فیلم کمدی پسران خوب برای دومین هفته ی پیاپی در رده ی دوم جدول پر فروش ها قرار گرفت. این فیلم فروش هفتگی 9.5 میلیارد دلاری داشت تا فروش کلی آن در امریکای شمالی به 56 میلیون دلار برسد. بودجه ی ساخت این فیلم 20 میلیون دلار بوده است.

پسران خوب


فیلم شماره 1 باکس آفیس: Angel has Fallen


فیلم اکشن آنجل سقوط کرده است توانسته صدر جدول را حفظ کند و برای دومین هفته ی اکران خود باز هم در رده ی اول باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم فروش هفتگی 11.8 میلیون دلاری داشته و تا کنون فروش خود را در آمریکای شمالی به 40 میلیون دلار رسانده، درست به اندازه ی بودجه ی ساخت آن.

فیلم اکشن آنجل سقوط کرده است


هفته ی آینده چه فیلمی اکران خواهد شد؟


در هفته ی جاری قسمت دوم فیلم آن (It: Chapter Two) در بیش از 4400 سالن سینما اکران خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قطعا صدر نشین جدول باکس آفیس هم خواهد بود.

قسمت دوم فیلم آن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications