ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 29 اردیبهشت: جان ویک نیامده صدر را گرفت!

دوشنبه, 30 اردیبهشت, 1398
گزارش باکس آفیس 29 اردیبهشت: جان ویک نیامده صدر را گرفت!

در هفته ای که گذشت سه فیلم جدید اکران عمومی پیدا کردند که دو تای آن ها در لیست 5 فیلم پر فروش هفته قرار گرفتند. در این بین قسمت سوم فیلم جان ویک توانست صدر را بعد از فیلم انتقام جویان و پس از 3 هفته از آن خود کند.

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال امشب لیست باکس آفیس و فروش یک هفته ی گذشته ی فیلم های آمریکای شمالی منتشر شد که در ادامه به صورت خلاصه به بررسی میزان فروش 5 فیلم ابتدای لیست می پردازیم.


فیلم شماره 5 باکس آفیس 29 اردیبهشت: The Hustle


فیلم فریب کاری دومین هفته ی اکران خود را با فروش 6 میلیون دلاری پشت سر گذاشت و فروش کلی خود را به رقم 51 میلیون دلار برساند.


فیلم شماره 4 باکس آفیس 29 اردیبهشت: A Dog's Journey


ماجراجویی یک سگ - A Dog's Journey

فیلم ماجراجویی یک سگ اولین اکران خود را تجربه می کرد و توانست در همین هفته ی ابتدایی ربته چهارم باکس آفیس را از آن خود کند. این فیلم فروشی معادل 8 میلیون دلار در آمریکای شمالی داشته است.


فیلم شماره 3 باکس آفیس 29 اردیبهشت: Pokemon Detective Pikachu


پوکمون کارآگاه پیکاچو

فیلم کارآگاه پیکانچو در دومین هفته ی اکران خود توانست 24 میلیون دلار بفروشد. این فیلم که با بودجه ی 150 میلیون دلاری ساخته شده در مجموع توانسته تا کنون 206 میلیون دلار فروش داشته باشد.


فیلم شماره 2 باکس آفیس 29 اردیبهشت: Avengers: Endgame


انتقان جویان

فیلم انتقام جویان: پایان بازی در سه هفته همه ی رکورد ها را شکست. این فیلم در چهارمین هفته ی اکران خود 29 میلیون دلار فروش داشت و فروش جهانی خود را به 2 میلیارد و 614 میلیون دلار رساند آن هم در حالی که بودجه ی ساخت آن تنها 356 میلیون دلار بود.

 

 


فیلم شماره 1 باکس آفیس 29 اردیبهشت: John Wick: Chapter 3 - Parabellum


جان ویک: بخش ۳ - پارابلوم

سرانجام قسمت سوم فیلم جان ویک که مدت زیادی منتشر اکرانش بودیم به نمایش در آمد. فیلم جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم در اولین هتفه ی اکران خود توانست 57 میلیون دلار در آمریکای شمالی و در مجموع 149 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد آن هم در حالی که تنها 55 میلیون دلار صرف ساخت آن شده است!

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications