ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 5 خرداد: علاءالدین صدر را از جان ویک گرفت

سه شنبه, 7 خرداد, 1398
علاءالدین

طی یک هفته ی گذشته فیلم های جدیدی اکران خود را آغاز کردند که از آن میان 2 فیلم به 5 فیلم اول باکس آفیس رسیدند. یکی از این فیلم ها علاءالدین است که تواسنت با فروشی بسیار خوب صدر جدول را از جان ویک بگیرد.

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال نتایج باکس افیس این هفته نشان می دهد که علاءالدین تواسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند و به این طریق صدر جدول را از آن خود کند. همچنین فیلم تازه اکران شده ی برایت برن توانست در رده ی پنجم فیلم های پر فروش قرار بگیرد.


فیلم شماره 5 باکس افیس 5 خرداد: Brightburn


فیلم ترسناک برایت برن در همین هفته اکران خود را آغاز کرد و تواسنت در اولین هفته ی اکران 7.8 میلیون دلار فروش را در آمریکای شمالی تجربه کرد و در نهایت فروش کلی 17.3 میلیون دلاری را تجربه کرد. 


فیلم شماره 4 باکس افیس 5 خرداد: Pokemon Detective Pikachu


فیلم کارآگاه پیکانچو در سومین هفته ی اکران خود 13 میلیون دلار در آمریکای شمالی داشت تا در نهایت به فروش کلی 356 میلیون دلار برسد.


فیلم شماره 3 باکس افیس 5 خرداد: Avengers: Endgame


فیلم انتقام جویان: پایان بازی هفته ی گذشته صدر را به جان ویک واگذار کرد و در ادامه رده ی سوم این هفته ی باکس آفیس را از آن خود کرد. فروش این فیلم در هفته ای گذشت در آمریکا بالغ بر 17.2 میلیون دلار بود.

انتقان جویان


فیلم شماره 5 باکس افیس 5 خرداد: John Wick: Chapter 3 - Parabellum


فیلم جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم پس از یک هفته صدر نشینی با فروش 24 میلیون دلاری طی یک هفته ی گذشته، حالا در رده ی دوم جدول باکس آفیس قرار گرفته. این فیلم تا کنون توانسته فروش کلی 182 میلیون دلاری داشته باشد.


فیلم شماره 5 باکس افیس 5 خرداد: Aladdin


فیلم علاءالدین در هفته ای که گذشت توانست 90 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 121 میلیون دلار در نقاط دیگر دنیا بفروشد و به این ترتیب صدر جدول باکس آفیس این هفته را از آن خود کند.

علاءالدین

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications