ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

پخش سریال جسیکا جونز و مجازاتگر هم از شبکه نتفلیکس لغو شد

سه شنبه, 30 بهمن, 1397
پخش سریال جسیکا جونز و مجازاتگر هم از شبکه نتفلیکس لغو شد

به گزارش میم ست، شبکه نتفلیکس با انتشار بیانیه ای از لغو سریال (مجازاتگر) The Punisher پس از دو فصل و سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) پس از سه فصل خبر داده است.

طی ماه‌ های گذشته شبکه نتفلیکس (Netflix) سه سریال مشترک خود با مارول که شامل سریال های ایرون فیست (Iron Fist) لوک کیج (Luke Cage) و دیردویل (Daredevil) (دردویل) می شود را لغو کرده است. و اخیرا نیز ادامه پخش دو سریال باقی مانده مشترک شبکه نتفلیکس و مارول نیز لغو شده است.

طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه نتفلیکس سرانجام اعلام کرد که پخش سریال مجازاتگر (The Punisher) پس از دو فصل جسیکا جونز (Jessica Jones) پس از سه فصل لغو شده است. بدین ترتیب پس از انتشار فصل سوم سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) که قرار است در طول سال ۲۰۱۹ منتشر شود، همکاری نتفلیکس و مارول رسما به پایان خواهد رسید. نتفلیکس در بیانیه منتشر شده در مورد لغو ادامه پخش سریال مجازاتگر گفت:

سریال مجازاتگر برای فصل سوم در شبکه نتفلیکس باز نخواهد گشت. استیو لایتفوت، شورانر سریال، تیم تولید فوق العاده و بازیگران استثنایی از جمله جان برنتال، سریال تحسین شده و کاملی را برای طرفداران به نمایش گذاشتند و ما افتخار می‌ کنیم که سریال آن‌ ها بخشی از شبکه نتفلیکس در طی سال‌ های آینده خواهد بود.

نتفلیکس در ادامه از لغو ادامه پخش سریال جسیکا جونز خبر داد و در بیانیه منتشر شده گفت:

علاوه بر این، در بررسی برنامه‌ های خود با مارول تصمیم گرفتیم که فصل سوم سریال Jessica Jones نیز فصل پایانی آن باشد. ما از ملیسا روزنبرگ، کریستین ریتر و تمام بازیگران و عوامل تولید سریال برای این سه فصل فوق العاده و پیشگام که باعث شد این سریال‌ ها توسط مراسم جوایز بسیاری از جمله Peabody شناخته شوند، قدردانی می‌ کنیم. ما از مارول برای این همکاری پنج ساله و بسیار مفید سپاسگزاریم و از تمامی طرفداران پرشور که از ابتدای این سریال‌ ها آن‌ها را دنبال کرده‌اند نیز تشکر می‌ کنیم.

سریال جسیکا جونز سریال جسیکا جونز

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications