ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

واکنش ستارگان سریال Friends به درگذشت «جیمز مایکل تایلر»

دوشنبه, 3 آبان, 1400
جیمز مایکل تایلر بازیگر نقش گانتر «سریال فرندز» درگذشت

به گزارش میم ست، «جنیفر انیستون» و «کورتنی کاکس» به درگذشت «جیمز مایکل تایلر» بازیگر نقش «گانتر» در سریال «دوستان» (Friends) واکنش نشان دادند. تایلر یکشنبه این هفته پس از مبارزه با بیماری سرطان در سن ۵۹ سالگی درگذشت. تایلر نقش مدیر کافی شاپ نمادین سریال «دوستان» بود و با موهای سفید و عشق یک-طرفه‌اش به شخصیت «ریچل» با بازی انیستون شناخته می‌شد.

واکنش‌ها به درگذشت تایلر با انیستون آغاز شد که یک کلیپ از خودش و تایلر در قسمت پایانی «دوستان» به اشتراک گذاشت وقتی که گانتر به ریچل اظهار عشق می‌کند. انیستون می‌نویسد: «سریال «دوستان» بدون تو چیزی که هست نمی‌شد. از خنده‌هایی که به سریال و زندگی همه ما بخشیدی متشکریم.»

کاکس که نقش «مانیکا» را بازی کرده تصویری از تایلر به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «میزان قدرشناسی تو در جمع و هر روز سر صحنه نشان دادنش برابر است با میزان قدرشناسی من به خاطر آشنایی با تو. روحت شاد، جیمز.»

جیمز مایکل تایلر بازیگر نقش گانتر «سریال فرندز» درگذشت

«مت له‌بلانک» بازیگر نقش «جویی تریبیانی» می‌نویسد: «با هم خیلی خندیدیم رفیق. دلتنگ می‌شویم. روحت شاد دوست من.»

«لیسا کودرو» بازیگر نقش «فیبی بوفی» نوشته است: «جیمز مایکل تایلر، دلتنگ خواهیم شد. متشکریم که در کنار همه ما بودی.»

«دیوید شویمر» بازیگر نقش «راس گلر» و «متیو پری» که نقش «چندلر بینگ» را بازی کرده‌اند تا این لحظه واکنشی به درگذشت تایلر نشان نداده‌اند اما صفحه رسمی اینستاگرام «دوستان» پیام تسلیتی به خانواده، همکاران و دوستان بازیگر ارسال کرده است.

جیمز مایکل تایلر بازیگر نقش گانتر «سریال فرندز» درگذشت

«مگی ویلر» که نقش «جنس» را بازی کرده در صفحه اینستاگرام سریال «دوستان» می‌نویسد: «خوشحالم که این مرد نجیب و مهربان را می‌شناختم. به‌شدت دلتنگ جیمز مایکل تایلر خواهیم شد. برای عزیزان او در این لحظات سخت دعا می‌کنم.»

تایلر امروز ۲۱ ژوئن در مصاحبه با برنامه «تودی» فاش کرد: «سرطان پروستات پیشرفته‌ای که تا استخوان‌هایم گسترش پیدا کرده را در من تشخیص دادند. تقریباً از سه سال گذشته با این بیماری درگیرم. به مرحله ۴ رسیده. آخرین مرحله. یعنی عاقبت، می‌دانید، احتمالاً مرا می‌گیرد.»

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications