ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

شایعه: دیزنی هیچ فیلم دیگری با اسکارلت جوهانسن نمی‌سازد

چهارشنبه, 20 مرداد, 1400
شایعه: دیزنی هیچ فیلم دیگری با اسکارلت جوهانسن نمی‌سازد

به گزارش میم ست، ماجرای اختلاف دیزنی و «اسکارلت جوهانسن» در چند روز اخیر به سرعت در حال تغییر و تحول است و نمایندگان هر دو طرف بیانیه‌هایی را در نکوهش یکدیگر منتشر کرده‌اند. در آخرین گزارش‌ها در مورد این نزاع حقوقی آمده است که دیزنی تمایل دارد به صورت کامل با ستاره «بیوه سیاه» (Black Widow) قطع همکاری کند.

«جاینت فریکین ربات» از یکی از منابع موثق خود نقل می‌کند که دیزنی به رابطه حرفه‌ای با «اسکارلت جوهانسن» پایان خواهد داد؛ به این معنا که کمپانی پروژه‌های آینده‌اش از جمله «برج وحشت» (Tower of Terror) را به حالت تعلیق درآورده است.

جوهانسن هفته گذشته ادعا کرده بود که با انتشار فیلم «بیوه سیاه» از دیزنی+ همزمان با اکران در سالن‌های سینما، قراردادش نقض شده و دستمزدش کاهش پیدا کرده است. استودیوها در حین پاندمی و با کاهش استقبال سینماروها از فیلم‌های اکران شده، ترجیح می‌دهند فیلم‌های پرخرجشان را همزمان با اکران در سالن‌های سینما از طریق پلتفرم‌های استریم ویدیو پخش کنند. این استراتژی سبب کاهش شدید فروش فیلم‌ها از هفته دوم به بعد شده است.

دیزنی شکایت جوهانسن را فاقد ارزش خواند و ادعا کرد که این بازیگر تاکنون برای این فیلم ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده است. تشکیلاتی چون «تایمز آپ» (Time’s Up) و نمایندگان بازیگر بیانیه تند دیزنی را «حمله مستقیم به شخصیت» جوهانسن و تلاشی برای «خودخواه یا بی‌ملاحظه» نشان دادن او دانستند.

دو هفته قبل «ورایتی» گزارش داد که جوهانسن تنها بازیگری نیست که از پخش فیلم‌های دیزنی در پلتفرم دیجیتال دیزنی+ ناراضی است. در این گزارش آمده است که شکایت جوهانسن دیگر ستارگان را نیز تشویق کرده و بازیگرانی که با دیزنی همکاری کرده‌اند گزینه‌های خود برای شکایت را بررسی می‌کنند. دیزنی چندین فیلم دیگر از جمله «کروئلا» (Cruella) با بازی «اما استون» را در دیزنی+ با قیمت ۳۰ دلار عرضه کرد و به زودی با فیلم «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) با بازی «دووین جانسون» و «امیلی بلانت» همین استراتژی را اتخاذ را خواهد کرد.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications