ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

هوپ مایکلسون در اولین عکس قسمت 8 فصل اول سریال میراث ها (Legacies) + عنوان و تاریخ انتشار!

دوشنبه, 10 دی, 1397
اولین عکس قسمت 8 فصل اول سریال میراث ها

بتازگی اولین عکس قسمت 8 فصل اول سریال میراث ها منتشر شده است. در این عکس هوپ مایکلسون را در جستجوی دوستش لاندون کربی مشاهده می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، اولین عکس قسمت 8 فصل اول سریال میراث ها (Legacies) منتشر شده است. این سریال که اسپین آفی از سریال پرطرفدار اصیل ها (Originals) می باشد، از 25 ام اکتبر 2018 مصادف با سوم آبان ماه 1397 پخش خود را از شبکه CW آغاز کرد.

تا به اینجا 7 قسمت از سریال میراث ها منتشر شده است که هر کدام از آنها بیش از 1 میلیون بیننده را جلوی تلوزیون میخ کوب کرده اند. همچنین این اسپین آف توانسته نمره 7.4 را از سایت IMDb و نمره خوب 80% را از منتقدان سایت راتن تومیتوز دریافت کند.

آخرین باری که در این سریال شخصیت لاندون کربی معشوقه هوپ مایکلسون را مشاهده کردیم ، قبل از سوار شدن به اتوبوس و رفتن به ماجراجویی برای یافتن مادر واقعیش بود تا بتواند پاسخ سوالات خودش را پیدا کند. اما در لحظات پایانی قسمت 7 سریال میراث ها دریافتیم که لاندون در سفرش با مشکلی بزرگ مواجه شده است.

حال در تازه ترین اخبار سریال ، مجله خبری TVLine اولین عکس قسمت 8 فصل اول سریال میراث ها را منتشر کرده است. در این عکس هوپ مایکلسون را در حال جستجو برای لاندون کربی مشاهده می کنیم.

عنوان و تاریخ انتشار قسمت 8 فصل اول سریال میراث ها

قسمت 8 فصل اول سریال میراث ها با عنوان "شاید باید از انتها شروع کنم" (Maybe I Should Start at the End) در تاریخ 24 ام ژانویه مصادف با پنج شنبه چهارم بهمن ماه 1397 از شبکه CW روی آنتن خواهد رفت.

لیست کامل بازیگران سریال میراث ها و نقش های آنها به شرح زیر است:

الارک سالتزمن ( با بازی مت دیویس (Matt Davis)): که از زمان پایان سریال خاطرات خون آشام مدرسه میستیک فالز را در کنار کرولاین فوربز اداره می کند ؛ هوپ مایکلسون ( با بازی دنیل رز راسل (Danielle Rose Russell)): دختر کاراکتر پرطرفدار سریال اصیل ها یعنی کلاوس مایکلسون ، هوپ احتمالا عنصر اصلی سازنده سریال است ؛ و لندون کربی ( با بازی آریا شاه قاسمی (Aria Shahghasemi)): یک انسان مهربان که هوپ در اولین حضورش در میستیک فالز با او آشنا شده است.

لیزی و جوزی سالتزمن ( با بازی جنی بوید (Jenny Boyd) و کیلی براینت (Kaylee Bryant)): دخترهای دوقلو و جادوگر الارک و کرولاین ؛ در کنار "ام جی" (MG)( با بازی کوئینسی فاوس (Quincy Fouse)) و رافائل ( با بازی پیتون الکس اسمیت (Peyton Alex Smith))؛ دیگر بازیگران: آرچی فولتینوویچ (Archie Foltynowicz) ، کارن دیوید (Karen David) ، کیتی گارفیلد (Katie Garfield) ، زک روریگ (Zach Roerig) ، بن لوین (Ben Levin) ، استیون آر. مک کویین (Steven R. McQueen) ، لولو آنتاریکسا (Lulu Antariksa) ، فرانکو کستن (Franco Castan) ، لیکن بی. جایلز (Laken B. Giles) ، کاندیس وست (Candace West) ، سم اشبی (Sam Ashby) و کریس دیشان لی (Chris De'Sean Lee).

خلاصه داستان رسمی سریال Legacies به شرح زیر است :

" در ادامه زنده نگه داشتن سنت سریال های خاطرات یک خون آشام و اصیل ها ، داستان این سریال در مورد نسل بعدی این موجودات فرا طبیعی است که در مدرسه سالواتور مشغول به تحصیل هستند. دختر کلاوس مایکلسون یعنی هوپ 17 ساله ، دو قلو های الارک سالتزمن یعنی لیزی و جوزی و دیگر نوجوان ها در غیر عادی ترین شرایط  ممکن بزرگ می شوند ، طوری بزرگ شده اند که بر خلاف انگیزه های درونی خبیس خود ، بهترین و پاک ترین افراد باشند. آیا این جادوگرها ، خون آشام ها و گرگینه ها ، قهرمان هایی که قصد دارند خواهند بود یا اینکه به همان قاتلان ذاتی و بالفطره متولد شده تبدیل می شوند ؟ "

اولین عکس قسمت 8 فصل اول سریال میراث ها را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد بازیگران و داستان سریال میراث ها چیست؟ آیا این سریال به خوبی سریال اصیل ها می باشد؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

اولین عکس قسمت 8 فصل اول سریال میراث ها

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications