ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

نیکی میناژ رپر معروف به جمع صداپیشگان انیمیشن پرندگان خشمگین ۲ پیوست!

پنجشنبه, 6 دی, 1397
نیکی میناژ رپر معروف به جمع صداپیشگان انیمیشن پرندگان خشمگین ۲ پیوست!
بتازگی نیکی میناژ خواننده و رپر معروف و محبوب به جمع صداپیشگان انیمیشن پرندگان خشمگین 2 پیوسته است. پیتر دینکلیج ، استرلینگ کی. براون و داو کامرون از دیگر صداپیشگان این دنباله هستند. به گزارش میم ست ، جمع پرستاره صداپیشگان انیمیشن پرندگان خشمگین 2 (The Angry Birds 2) با پیوستن خواننده و رپر معروف و محبوب یعنی نیکی میناژ (Nicki Minaj) کامل تر شده است. سکان کارگردانی این انیمیشن از استودیو سونی پیکچرز را توروپ ون اورمان (Thurop Van Orman) در دست دارد. در سال 2016 ، سری اول انیمیشن پرندگان خشمگین نظر بسیاری از منتقدان و بینندگان را جلب خود کرد و توانست با بودجه ای 73 میلیون دلاری به فروشی بالغ بر 107.5 میلیون دلار در گیشه داخلی و فروش کل بالغ بر 350 میلیون دلار در سرتاسر جهان دست یابد. همین موضوع سبب شد که سونی پیکچرز به فکر ساخت دنباله ای برای آن و تکرار این موفقیت بیافتد. حال در تازه ترین اخبار سینمای هالیوود و به نقل از مجله خبری ورایتی ، نیکی میناژ به جمع پرستاره صداپیشگان انیمیشن پرندگان خشمگین 2 پیوسته است. این خواننده و رپر معروف و محبوب پیش از این در آثاری چون "عصر یخبندان: رانش قاره ای" (Ice Age: Continental Drift)، "زن دیگر" (The Other Woman) و "آرایشگاه: اصلاح بعدی" (Barbershop: The Next Cut) به صداپیشگی پرداخته است. علاوه بر این او 10 نامزدی جوایز گرمی (Grammy Awards) ، 6 نامزدی جوایز موسیقی آمریکایی (American Music Awards) و 11 جایزه از جوایز BET را در کارنامه دارد.

تاریخ انتشار انیمیشن پرندگان خشمگین 2

این دنباله برای انتشار در تاریخ 16 ام آگوست 2019 مصادف با 25 ام مردادماه 1398 برنامه ریزی شده است. از نکات جالب این تاریخ انتشار ، همزمان بودن آن با دهمین سالگرد انتشار بازی ویدئویی پرندگان خشمگین می باشد. این بازی بیش از 4 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است.

صداپیشگان انیمیشن پرندگان خشمگین 2 عبارتند از:

جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis) ، جش گد (Josh Gad) ، بیل هادر (Bill Hader) ، دنی مک براید (Danny McBride) و پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) ؛ صداپیشگان جدید: لزلی جونز (Leslie Jones) ، ریچل بلوم (Rachel Bloom) ، آوکوافینا (Awkwafina) ، استرلینگ کی. براون (Sterling K. Brown) ، یوجینیو دربز (Eugenio Derbez) ، لیل رل هاوری (Lil Rel Howery) ، داو کامرون (Dove Cameron) ، زک وودز (Zach Woods) و نیکی میناژ. تهیه کنندگی انیمیشن پرندگان خشمگین 2 را جان کوهن (John Cohen) و مری الن باودر اندروز (Mary Ellen Bauder Andrews) بر عهده دارند. دیوید میسل (David Maisel) و کاترین ویندر (Catherine Winder) هم تهیه کنندگان اجرایی این انیمیشن هستند. جان رایس (John Rice) نیز در کار کارگردانی به ون اورمان کمک خواهد کرد.

نظر شما در مورد نیکی میناژ و دیگر صداپیشگان انیمیشن پرندگان خشمگین 2 چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. صداپیشگان انیمیشن پرندگان خشمگین 2

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications