ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

نقش مرموز کیانو ریوز در قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی

شنبه, 3 آذر, 1397
انیمیشن داستان اسباب بازی
به گزارش میم ست، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، اگر بخواهیم لیستی از کاریزماتیک‌ ترین و با جذبه‌ ترین ستاره‌های هالیوود در چند سال اخیر فراهم کنیم، به هیچ وجه امکان ندارد از کنار اسم کیانو ریوز به راحتی بگذریم. بازیگری درخشان که به خاطر ایفای نقش در فیلم‌های فوق محبوبی چون سه گانه The Matrix (ماتریکس) و John Wick (جان ویک) به محبوبیت فراوانی بین جامعه سینما دوستان دست پیدا کرد. حال با انتشار اخباری خوش حال کننده به نظر می‌رسد که این بازیگر قرار است در دنباله یکی از خاطره انگیز‌ترین انیمیشن‌ های تاریخ یعنی انیمیشن داستان اسباب بازی 4 حضور داشته باشد. تیم الن، صداپیشه شخصیت Buzz Lightyear (باز لایتیر) در گفت گو اخیرش اذعان داشته است که کیانو ریوز قرار است صداپیشگی یکی از شخصیت‌های تازه وارد انیمیشن داستان اسباب بازی 4 را برعهده بگیرد. تا این لحظه متوجه این موضوع شده‌ایم که کمپانی والت دیزنی در کنار کاراکتر‌های خاطره انگیز این انیمیشن از جمله کلانتر وودی، باز لایتیر و جسی حضور شخصیت‌های جدیدی را تایید کرده است؛ اما در رابطه با این که ریوز قرار است در قالب چه عروسکی وارد داستان اسباب بازی شود هنوز حرفی به میان نیاورده است. تیم الن در ادامه گفت و گویش به این نکته اشاره می‌کند که کاراکتر کیانو ریوز در کنار این که بسیار کوچک و ریز اندام است تا حدودی هم مسیر زندگی‌اش شبیه باز لایتیر است؛ چرا که او نیز همچون باز با تغییر بزرگی در داستان زندگی‌اش روبه‌رو شده است و از جایگاهی بالا به جایگاهی پایین‌تر تنزل کرده است. تیم الن در کنار گفت و گو درباره این کارکتر از پایان‌بندی این انیمیشن که به نظر او بسیار تاثیر گذار است سخن به میان می‌آورد. لازم به ذکر است او تنها ستاره‌ای نیست که به تصمیم سازندگان برای پایان بندی داستان اسباب بازی ۴ اشاره می‌کند. تام هنکس، صداپیشه کارکتر کلانتر وودی در مصاحبه‌اش می‌گوید:
زمانی که متوجه شدم آن‌ها چه تصمیمی برای پایان بندی دارند با خودم گفتم این یک لحظه تاریخی است.
انیمیشن داستان اسباب بازی 4 به کارگردانی جاش کولی، قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده سینما‌ها برود. در خلاصه رسمی فیلمنامه‌ای که از این انیمیشن منتشر شده است آمده:
وودی همواره درباره جایگاهش در دنیا مطمئن بوده است و اولین الویتش هم مراقبت و توجه به کودکی است که که او را در اختیار دارد؛ حال می‌خواهد اندی باشد یا بانی. اما زمانی که بانی یک اسباب بازی بی‌میل و مخالف به نام Forky (فورکی) را به اتاقش اضافه می‌کند، ماجراجویی وودی به همراه دوستان قدیمی و جدیدش به او نشان می‌دهد که دنیا، برای یک اسباب بازی چقدر می‌تواند بزرگ باشد.
انیمیشن داستان اسباب بازیانیمیشن داستان اسباب بازی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications