ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

محسن ابراهیم زاده خواننده تیتراژ سریال سال های دور از خانه شد/ اولین اسپین آف ایرانی از سریال شاهگوش!

سه شنبه, 18 دی, 1397
خواننده تیتراژ سریال سال های دور از خانه

محسن ابراهیم زاده بعنوان خواننده تیتراژ سریال سال های دور از خانه انتخاب شده است. در این سریال بازیگرانی چون احمد مهرانفر و آزیتا حاجیان زیر نظر مجید صالحی به نقش آفرینی پرداخته اند.

به گزارش میم ست ، محسن ابراهیم ‌زاده در حال آماده سازی قطعه ‌ای برای تیتراژ سریال سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی می باشد.

در حالیکه تنها چند هفته تا پخش این سریال باقی مانده است ، محسن ابراهیم ‌زاده بعنوان خواننده تیتراژ سریال سال های دور از خانه انتخاب شده است. این خواننده جوان کشور در حال ضبط قطعه‌ ای برای تیتراژ این سریال می باشد.

سریال سال های دور از خانه اسپین ‌آف (تلفیق) سریال شاهگوش است که در آن ، داستان‌ های جذابی از خنجری و زهره ، دو شخصیت سریال روایت می ‌شود.

اسپین‌آف یا سریال جانبی در صنعت فیلم و سریال‌ سازی اثری برگرفته از یک فیلم یا سریال دیگر است. اسپین ‌آف جزئیات بیشتر از یک اثر مانند موضوعات، تمرکز بر کاراکترها، داستان‌ های پیش و پس از داستان اصلی را به تصویر می کشد.

بازیگران سریال سال های دور از خانه عبارتند از:

احمد مهرانفر ، هادی کاظمی ، آزیتا حاجیان ، احسان کریمی ، گیتی قاسمی ، حدیث میرامینی ، آزاده زارعی ، مهرناز بیات ، علیرضا استادی ، میرطاهر مظلومی و خسرو احمدی.

سریال سال های دور از خانه نخستین اسپین‌ آف‌ ایرانی بوده و بردو شخصیت خنجری و زهره که در سریال پرطرفدار شاهگوش حضور داشتند تمرکز دارد. این سریال ، ماجراهای آن دو را پس از پایان سربازی در کلانتری 110 ملت، به تصویر می کشد.

سریال سال های دور از خانه براساس متنی از امیرحسین قاسمی و احمد مهرانفر ساخته می ‌شود. تهیه ‌کنندگی این سریال را محمدحسین قاسمی بر عهده دارد.

نظر شما در مورد انتخاب محسن ابراهیم زاده بعنوان خواننده تیتراژ سریال سال های دور از خانه چیست؟ در مورد داستان و بازیگران این سریال چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

خواننده تیتراژ سریال سال های دور از خانه خواننده تیتراژ سریال سال های دور از خانه خواننده تیتراژ سریال سال های دور از خانه خواننده تیتراژ سریال سال های دور از خانه خواننده تیتراژ سریال سال های دور از خانه

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications