ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بازگشت مارگو رابی به دنباله فیلم جوخه انتحار / هارلی کویین بدون جوکر ؟

سه شنبه, 30 بهمن, 1397
دنباله فیلم جوخه انتحار

به گزارش میم ست، طبق گزارش جدیدی که سایت فوربس منتشر کرده مارگو رابی (Margot Robbie) بار دیگر در دنباله فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) در نقش هارلی کویین حضور خواهد داشت . طبق مقاله‌ ای که فوربس چندی پیش منتشر کرده بود، تمرکز رابی روی فیلم پرندگان شکاری و رهایی رؤیایی یک هارلی کویین (Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) است.

او در این فیلم بار دیگر نقش هارلی کویین را بازی می‌ کند اما قرار نیست در دنباله فیلم جوخه انتحار حضور داشته باشد که گویا آن مقاله را باید کنار گذاشت و با توجه به صحبت‌ های نویسندهٔ سایت فوربس، منتظر نقش‌ آفرینی دوباره این بازیگر در این مجموعه باشیم.

در همان مقاله اولیه اعلام شده بود که حتی قرار نیست شخصیت هارلی کویین در فیلم افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) حضور داشته باشد اما با این حال، این موضوع به معنای لغو این پروژه نیست و هنوز قرار است شاهد ساخت این فیلم باشیم، اما فیلم افسونگران شهر گاتهام قرار است راه خود را به طور کل از فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey) جدا کند و یک فیلم کاملاً مستقل و جدید باشد.پیش‌ از این نیز اعلام شده بود فیلم جوکر/هارلی کویین نیز لغو شده، اما مراحل ساخت انیمیشن DC Super Pets  بسیار مثبت توصیف شده است.

فیلم پرندگان شکاری در واقع قرار است یک اسپین آف از فیلم جوخه انتحار که سال ۲۰۱۶ اکران شد، باشد است که تمرکز آن روی شخصیت هارلی کویین پس از اتفاقات این فیلم خواهد بود. فیلم پرندگان شکاری یکی از چندین پروژه‌ای است که پس از دنباله فیلم جوخه انتحار ساخت آن تأیید شده است. فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

مارک هیوز، نویسندهٔ سایت فوربس در رابطه با حضور مارگو رابی در دنباله فیلم جوخه انتحار در جملاتی کوتاه چنین گفت:

از برخی منابع نزدیک به عوامل فیلم، مطلع شدم که مارگو رابی در دنباله فیلم جوخه انتحار حضور خواهد داشت. خبرهای پیشین مربوط به عدم حضور مارگو رابی را باید نادیده بگیرید و خبر جدید این است که به احتمال فراوان این بازیگر در قسمت دوم این مجموعه حضور خواهد داشت که کارگردانی آن را جیمز گان بر عهده دارد و انتظار می‌ رود مراحل تولید و ساخت فیلم از اواخر امسال آغاز شود.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) اعلام کرد که دنباله فیلم جوخه انتحار که The Suicide Squad نام دارد، قرار است در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) اکران شود.

دنباله فیلم جوخه انتحار

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications