ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

لیست مهم ترین سریال های در حال تولید شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او

شنبه, 4 فروردین, 1397
اچ‌بی‌او
به گزارش میم ست، بنابر گزارش سایت IMDB شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او (HBO) نزدیک به 100 پروژه در دست تولید دارد که تاریخ انتشار بیشتر آنها مشخص نیست و تعدادی هم ممکن است قبل از پایان تولید کنسل شوند. فقط تعداد کمی از آنها قرار است که منتشر شوند. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، در این مطلب نگاهی می اندازیم به سریال هایی که در سال های آینده قرار است از این شبکه پرطرفدار پخش شوند. اگر مشتاقید که اطلاعاتی درباره سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بدست بیاورید باید بگوییم که هنوز اطلاعاتی از این سریال به بیرون درز نکرده است و اچ‌بی‌او همچنان از منتشر کردن اطلاعاتی درباره فصل هشتم و پایانی این سریال خود داری می کند. به محض این که اطلاعاتی راجع به فصل آخر بازی تاج و تخت بدست بیاوریم در مطلبی جداگانه و مفصل به اطلاع شما خواهیم رساند. در این مطلب فهرستی تهیه کرده ایم از سریال هایی که قرار است طی یکی دو سال آینده از شبکه اچ‌بی‌او پخش شوند. در صورت انتشار اطلاعات بیشتری درباره این سریال ها این لیست را به روز رسانی خواهیم کرد. 15- سریال بری (Barry) اچ‌بی‌او این سریال که ساخته بیل هدر-لد (Bill Hader-led) است داستان آدمکش حرفه ای را روایت می کند که به بازیگری علاقه مند می شود. این سریال توسط بیل هدر و آلس برگ (Alec Berg) مدیر تولید شبکه اچ‌بی‌او ساخته شده است.
14- سریال وراثت (Succession) اچ‌بی‌او آدام مک‌کی (Adam McKay) و مارک میلود (Mark Mylod) تهیه کنندگان این سریال هستند. داستان خانواده روی را روایت می کند که خاندانی از افراد مشهور و ناکارامد است و در ژوئن امسال از این شبکه منتشر خواهد شد. بازیگرانی همچون برایان کاکس (Brian Cox)، جرمی استرونگ (Jeremy Strong)، متیو مکفادین (Matthew Macfadyen)، و کایرن کولکین (Kieran Culkin) در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.
13- سریال اشیاء تیز (Sharp Objects) اچ‌بی‌او از سال 2016 شبکه اچ‌بی‌او به دنبال ساخت و پخش این سریال است. گیلین فلین (Gillain Flynn)  نویسنده این سریال می باشد و ایمی آدامز (Amy Adams) نیز دز نقش اصلی این سریال بازی می کند و جین مارچ والی (Jean March Vallee) نیز وظیفه کارگردانی این اثر نیز را به عهده دارد. بازیگران دیگری همچون پاتریشیا کلارکسون (Patricia Clarkson)، مت کراون (Matt Craven)، کریس مسینا (Chris Messina) و الیزابت پرکینز (Elizabeth Perkins) نیز در این سریال هنرنمایی کرده اند.
12- سریال اردو زدن (Camping) اچ‌بی‌او براساس سریال بریتانایی به همین نام و توسط لنا دانهام (Lena Dunham)، و جنی کونر (Jenni Konner) ساخته شده است و بازیگرانی همچون جنیفر گارنر (Jennifer Garner)، دیوید تننت (David Tannant)، جولیت لوئیس (Juliette Lewis) و برت گلمن (Brett Gelman) در این سریال بازی کرده اند.
11 - سریال چرنوبیل (Chernobyl) اچ‌بی‌او این سریال اولین همکاری بین شبکه اچ‌بی‌او و اسکای است که توسط کریگ مازین (Craig Mazin) نوشته و توسط جوهان رنک (Johan Renck) کارگردانی شده است. این مینی سریال 5 قسمتی اتفاقات هسته ای فاجعه بار سال 1986 را روایت می کند. فیلم برداری این سریال پاییز امسال آغاز می شود و انتظار می رود که درتابستان 2019 به روی آنتن برود.
10- سریال دوست باهوش من (My Brilliant Friend) اچ‌بی‌او براساس کتاب محبوب النا فرانتی (Elena Ferrante) به همین نام که در سال 2011 منتشر شد ساخته شده است. پروسه انتخاب بازیگر برای این سریال نزدیک به سک سال طول کشید. ساورینو کنستانزو (Saverino Constanzo) کارگردان این سرال است و انتظار می رود که در اواخر سال 2018 به روی آنتن برود.
9-سریال نگهبانان (Watchmen) اچ‌بی‌او یکی از مورد انتظار ترین سریال های در دست ساخت شبکه اچ‌بی‌او است و انتظار می رفت که در اواخر سال 2018 میلادی به روی آنتن برود ولی به نظر می رسد که کمی طول می کشد که چنین طرح بلند پروازانه ای به این زودی ها پخش شود. نیکول کسل (Nicole Kassell) سعی داشت که قسمت پایلوت (Pilot) این سریال را پخش کند اما نشد. با توجه به این که این سریال همچنان در دست تولید است در صورت انتشاری خبری در این باره لیست را به روز رسانی خواهیم کرد.
8- سریال کنفدراسیون (Cofederate) اچ‌بی‌او این سریال توسط دیوید بنیاف (David Benioff) و دیبی وایس (D.B. Weiss) نوشته شده است . رویدادهایی را که منجر به سومین جنگ داخلی آمریکا شدند به نمایش خواهد کشید. این سریال، بخشی از تاریخ را روایت می‌کند که در آن، ایالت‌های جنوبی از اتحادیه کناره‌گیری و اقدام به تاسیس کشوری کرده‌اند که در آن برده‌داری قانونی مانده و به یک نهاد مدرن تبدیل می‌شود.
7- سریال کشور لاوکرفت (Lovecraft Country) اچ‌بی‌او جردن پیل (Jordan Peele) به دنبال موفقیت هایی که با فیلم برو بیرون (Get Out) به دست آورد اکنون در شبکه اچ‌بی‌او مشغول به کار شده است. قبلا قرار بود که این سریال توسط جی جی آبرامز (J.J Abrams) نوشته شود اما اکنون پیل نیز کار نگارش این سریال را عهده گرفته است. ین دیمنج (Yenn Demange) نیز کارگردانی این سریال را برعهده خواهد گرفت.
6- سریال زنان عقب افتاده (Demimonde) اچ‌بی‌او در کنار سریال کشور لاو کرفت، جی جی آبرامز پروژه دیگری در اچ‌بی‌او در دست ساخت دارد. ایده این سریال علمی و تخیلی را خود آبرامز ارائه کرده است و اگر این سریال ساخته شود اولین سریال غیر اقتباسی او پس از سریال Undervover که از شبکه NBC پخش شد خواهد بود.
5- سریال انجام نشده (The Undoing) اچ‌بی‌او به دنبال موفقیت های سریال دروغ های بزرگ کوچک (Big Little Lies)، شبکه اچ‌بی‌او نیکول کیدمن (Nicole Kidman) بازیگر و دیوید ای. کلی (David E. Kelley) کارگردان این سریال را برای اقتباس سریالی از رمان جین هنف (Jean Hanff) دوباره دور هم جمع کرده است. فیلم برداری  این سریال در اواسط مارس امسال شروع شده است و انتظار می رود که در اواسط سال 2019 روی آنتن برود.
4- سریال استادان هوا (Masters of the Air) اچ‌بی‌او تام هنکس (Tom Hanks)، استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و گری گوزمن (Gary Goezman) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند و این سریال داستان خلبانان نیروی هوایی ارتش امریکا را روایت خواهد کرد البته به این رودی ها قرار نیست که این سریال را از شبکه اچ‌بی‌او ببینیم.
3- سریال شیر آمریکایی (American Lion) اچ‌بی‌او شان پن (Sean Penn) و اندرو جکسون (Andrew Jackson) در این سریال هنرنمایی کرده اند و جان آدامر (John Adams)، دوگ میرو (Doug Miro) و کارلو برنارد (Carlo Bernard) تهیه کنندگان این سریال هستند. شیر آمریکایی زندگی نامه جان میچام (Jon Meacham) رئیس جمهور اسبق ایالات متحده امریکا را در یک سریال 6 ساعتی روایت خواهد کرد.
2- سریال جک جنتلمن (Gentelman Jack) اچ‌بی‌او دو شبکه اچ‌بی‌او و بی بی سی از تابستان 2017 برنامه ریزی کرده بودند که سریال جک جنتلمن را با بازی سوران جونز (Suranne Jones) و در هشت قسمت بسازند. داستان این سریال در قرن نوزدهم میلادی جریان دارد.
1- سریال پاپ جدید (The New Pope) اچ‌بی‌او اچ‌بی‌او با همکاری پائولو سورنتینو (Paolo Sorrentino) در حال ساخت سریالی تحت عنوان پاپ جدید هستند. هنوز کار انتخاب بازیگر این سریال به پایان نرسیده است اما طبق شایعات منتشر شده شارون استون (Sharon Stone) در کنار خاویر کمرا (Javier Camera) بازیگر اصلی این سریال خواهد بود و انتظار می رود که اواخر امسال کار فیلم برداری این سریال شروع شود.

شبکه اچ‌بی‌او دائما وضعیت تولید و توسعه سریال های خود را عوض می کند. در صورت هرگونه تغییر در وضعیت هر یک از این سریال ها، این لیست را به روز رسانی خواهیم کرد.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications