ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

شرح نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم / “سمفونی نهم” همان سمفونی مرگ بتهوون بعلاوه 5 میلیارد تومان هزینه! + تصاویر

یکشنبه, 14 بهمن, 1397
نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم

نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم با حضور کارگردان، بازیگران و عوامل فیلم در سینمای رسانه برگزار شد. در ادامه با متن و تصاویر بازیگران با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند چهارمین و آخرین نشستی بود که در سومین روز از برگزاری جشنواره سی ‌و هفتم فیلم فجر در روز جمعه ۱۲ بهمن ماه در پردیس ملت برگزار شد.

این نشست با حضور محمدرضا هنرمند (کارگردان) ، زینب تقوایی (تهیه ‌کننده) ، حمید فرخ ‌نژاد ، مهرداد صدیقیان ، علیرضا کمالی ، هدی زین ‌العابدین ، ساره بیات و پژمان بازغی (بازیگران) ،  حامد افضلی (نویسنده) ، مشکین مهرگان (طراح صحنه و لباس) و تعداد دیگری از عوامل فیلم برگزار شد.

محمدرضا هنرمند در ابتدای نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم از اهالی رسانه برای صبوری ‌شان‌ در تماشای فیلم تشکر کرد و گفت:

"بعد از سال‌ها دوری از سینما دوست داشتم فضای نویی را در ساختار و محتوا تجربه کنم. "

وی درباره انتخاب نام فیلم بیان کرد:

"فیلم سمفونی نهم نهمین فیلم من است و همچنین سمفونی نهم بتهوون‌ را به یاد می‌آورد که همه به‌عنوان سمفونی مرگ می‌ شناسند ولی من نمی‌خواستم نام مرگ در عنوان فیلم باشد."

زینب تقوایی نیز در این نشست بیان کرد:

"من بعد از تهیه چند سریال واقف بودم که تولید این فیلم چقدر می‌تواند سخت باشد اما دوست داشتم اولین کارم در سینما فیلمی قابل دفاع باشد."

حمید فرخ ‌نژاد در نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم درباره ایفای نقش ملک الموت شرح داد:

"ایفای نقشی که ما به‌ ازای بیرونی ندارد بسیار سخت است. اما تلاش کردیم که او بیشتر یک تکنسین باشد و البته شخصیت شیرینی هم داشته باشد. من تازه متوجه شدم که عزراییل یک نفر است و کارگزارهایی به نام ملک الموت دارد که من یکی از آن‌ها بودم. "

تقوایی درباره نداشتن شرایط تهیه‌ کنندگی در سینما گفت:

"برای دریافت کارت تهیه ‌کنندگی فیلم یک سری امتیازها لازم است که من بیشتر امتیازها را داشتم و فقط تهیه ‌کنندگی ۲ فیلم را در پرونده ام نداشتم به همین دلیل مخالفتی با تهیه‌ کنندگی من صورت نگرفت. همچنین من تهیه ‌کنندگی ۴ سریال را برعهده داشتم و کم تجربه نبودم. "

ساره بیات نیز در نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم از حضور در این فیلم و همکاری با محمدرضا هنرمند و زینب تقوایی ابراز خرسندی کرد.

پژمان بازغی نیز درباره تجربه حضور در این فیلم بیان کرد:

"چه کسی بدش می ‌آید نقش امیرکبیر را بازی کند آن هم با آن گریم سنگین. من حدود چهار ساعت و نیم برای این نقش زیر گریم بودم که از آقای مجید اسکندری برای گریمم تشکر می ‌کنم."

افضلی نویسنده فیلمنامه هم درباره تجربه همکاری مشترک با هنرمند گفت:

"کار کردن با آقای هنرمند برای من تجربه شگفت ‌انگیزی بود. من سال‌ها است که در تلویزیون می‌نویسم اما هیچ گاه از نتیجه کارم راضی نبودم اما همکاری با هنرمند برایم بسیار جذاب بودم."

مهرداد صدیقیان نیز از ایفای نقش یک شخصیت تاریخی ابراز خوشحالی کرد.

علیرضا کمالی در نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم درباره ایفای نقش کوروش گفت:

"من در بازیگری سه آرزو داشتم که با ایفای نقش کوروش به یکی از آنها رسیدم و هنوز ایفای نقش بابک خرم‌دین و حمزه آذرک مانده است. زمانی که این نقش به من پیشنهاد شد به آقای هنرمند گفتم ‌اگر قرار است این نقش را بازی کنم کوروش باید یک پادشاهِ عارف یا یک عارف ِ پادشاه باشد. از جسارتی که آقای هنرمند داشت و علی‌ رغم میل بسیار ، به سراغ کوروش رفت بسیار سپاسگزارم."

تقوایی در پایان هزینه تولید فیلم سمفونی نهم را ۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود:

"تولید این کار بسیار سخت بود و بازیگران همگی در مورد دستمزدهایشان خیلی منصفانه عمل کرده و شرایط ما را درک کردند و اگر می ‌خواستند دستمزدهای واقعی شان را بگیرند هزینه فیلم بسیار بیشتر می شد."

نظر شما در مورد نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم و بازیگران و عوامل این فیلم چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

تصاویر نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهمنشست رسانه ای فیلم سمفونی نهمنشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم نشست رسانه ای فیلم سمفونی نهم

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications