ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

سریال های نوروز 98 مشخص شدند! / معرفی و لیست سریال های نوروز 98 + زمان پخش و تصاویر!

پنجشنبه, 2 اسفند, 1397
فیلم سینمایی پایتخت - سریال های نوروز 98

سرانجام تکلیف سریال های نوروز 98 روشن شده و سریال هر شبکه تلوزیون مشخص شد. امسال خبری از سریال پایتخت نخواهد بود و نسخه سینمایی آن روی آنتن می رود. در ادامه با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، سریال های "نون.خ." ، "بر سر دوراهی" ، "مرّ قانون" و نسخه سینمایی پایتخت سریال های نوروز 98 شبکه های تلوزیونی هستند.

هرساله تلویزیون برای ایام نوروز که یکی از پربیننده‌ ترین باکس‌ های پخش صدا و سیما است ، تولیدات متنوع و جذابی را فراهم می‌ کند. تولید کنندگان برنامه‌ های مخصوص این ایام ، نهایت سعی و تلاش خود را می ‌کنند تا بهترین محتوا را عرضه کنند.

حال در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، امسال نیز به‌ روال سال ‌های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه ‌های ویژه ‌ای تدارک دیده است. یکی از اصلی ‌ترین برنامه ‌های تلویزیون پخش سریال‌ های متنوع است که می‌ تواند برای ساعاتی خانواده ‌ها را دور هم جمع کند. در ادامه به معرفی سریال های نوروز 98 هر شبکه خواهیم پرداخت.

لیست سریال های نوروز 98 به شرح زیر است:

اولین عکس های سریال نون. خ - سریال های نوروز 98

سریال نوروزی شبکه یک سیما: نون.خ. مخاطب را شگفت ‌زده خواهد کرد!

سریال نون.خ. مجموعه تلویزیونی شبکه یک سیما در نوروز 98 است که بعد از مدت‌ ها دوری، سعید آقاخانی آن را کارگردانی می ‌کند. فیلمنامه این سریال به ‌قلم امیر وفایی به‌ نگارش درآمده است.

بازیگران سریال نون.خ. عبارتند از:

سعید آقاخانی ، حمیدرضا آذرنگ ، علی صادقی ، هومن حاجی‌ عبداللهی ، فریده سپاه‌ منصور ، نعیمه نظام ‌دوست ، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت.

سریال نون.خ. در ژانر طنز در ایام نوروز ساعت 22:15 از شبکه یک روی آنتن می رود.

مهدی فرجی تهیه‌ کننده سریال نون.خ. در مورد این سریال بیان کرد:

"در تهران تصویربرداری این سریال تلویزیونی ادامه دارد و در ایام نوروز روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. بازیگری اضافه نمی‌ شود و کار متفاوتی خواهد بود. شبیه به کارهای قبلی سعید آقاخانی نیست و مخاطب قطعاً شگفت‌ زده خواهد شد."

فیلم سینمایی پایتخت - سریال های نوروز 98

پخش فیلم سینمایی پایتخت ساعت 16 از شبکه یک سیما

چند روزی است که الهام غفوری تهیه‌ کننده سریال پایتخت خبر ساخت نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی را داده که بسیاری را خوشحال کرده است. او اخیرا در این مورد گفت:

"حضور امسال ما 100 تا 120 دقیقه و در قالب یک اثر سینمایی در تلویزیون خواهد بود. این کار با حضور همه عناصر پایتخت که روزهای آتی کلید می ‌خورد به آنتن شبکه یک سیما می‌ رسد."

غفوری در خصوص جزئیات بیشتر این تک ‌قسمت،‌ بیان کرد:

"فیلمنامه این اثر براساس طرحی از محسن تنابنده توسط خشایار الوند نوشته شده و قرار است طی چند روز آینده جلوی دوربین برود. این اثر سینمایی در شب سال نو مصادف با میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر روی آنتن خواهد رفت."

قرار است این فیلم سینمایی با توجه به گفته‌ های غفوری تهیه‌ کننده سریال پایتخت شب عید از شبکه یک سیما روی آنتن برود ؛ باکس سینمایی این شبکه ساعت 16 خواهد بود.

ساخت سریال پایتخت 6

سریال نوروزی شبکه دو سیما: سریال بر سر دوراهی جای ساده دلان را گرفت!

سریال بر سر دوراهی یکی دیگر از سریال های نوروز 98 می باشد. پس از همکاری حامد عنقا با بهرنگ توفیقی در سریال پدر ، این دو نوروز 98 با سریال بر سر دوراهی مهمان خانه‌ های مردم خواهند شد. این سریال همانند سریال ‌های سال‌ های گذشته ساعت 21:30 از شبکه دو روی آنتن می رود.

البته به ‌اشتباه در رسانه ‌ها اعلام کردند ساده ‌دلان مجموعه نوروزی است که روی آنتن شبکه دو سیما می‌ رود. حامد عنقا تهیه‌ کننده این سریال در این مورد بیان کرد:

"این سریال نوروزی نامش بر سر دوراهی است و ساده ‌دلانی در کار نیست. سریال بر سر دوراهی مردم را غصه ‌دار نمی ‌کند و یک ملودرام عاشقانه با نشاط است."

ساعت ‌های پخش سینمایی شبکه دو سیما هم ساعت 17:30 می باشد.

اولین عکس های سریال مُرّ قانون - سریال های نوروز 98

سریال نوروزی شبکه سه سیما: ماجرای یک مدیر ارشد وزارتی در سریال مرّ قانون

یکی دیگر از سریال های نوروز 98 سریال مرّ قانون به ‌کارگردانی مشترک محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف ‌زاده است که از شبکه سه سیما پخش می شود. این مجموعه قرار است در ایام نوروز 98 هر روز ساعت 20:45 روی آنتن برود.

این مجموعه تلویزیونی در 15 قسمت توسط مهران مهام تهیه می ‌شود که امیرعباس پیام و مهدی روشن‌ روان فیلمنامه آن را قلم زده ‌اند.

بازیگران سریال مرّ قانون عبارتند از:

مرجانه گلچین ، هدایت هاشمی ، مهران غفوریان ، یوسف تیموری ، ناهید مسلمی ، شیدا خلیق ، مهشید ناصری ، دلسا ملکی ، مهران رجبی ، کریم قربانی و ... .

مهران مهام در مورد این سریال بیان کرده است:

"شادی حلقه‌ مفقوده میان مردم است و من امیدوارم با توجه به فضای طنازانه ‌ای که این سریال دارد نتیجه‌ اش برای مردم جذاب باشد. هدفمان در نوروز این بوده که مردم شاد باشند و بخندند. شخصیت محوری این سریال شخصیتی به ‌نام کمال شهری است که مدیر ارشد یک وزارتخانه است و قصه هم از موضوعات روز جامعه است."

زمان پخش فیلم‌ های سینمایی این شبکه هم ساعت 19 خواهد بود.

اولین عکس های سریال مُرّ قانون - سریال های نوروز 98

شبکه پنج سریال نوروزی ندارد!

در این میان شبکه پنج سریال نوروزی ندارد و احتمالاً فیلم ‌های سینمایی روی آنتن ببرد و یا از سریال‌ های تأمینی و بازپخش استفاده کند. البته کنار سریال‌ هایی که برای پخش آماده می‌ شوند، برنامه‌ های مختلفی نیز در دست تولید است و همچین شبکه‌ های تماشا و آی ‌فیلم هم مثل همیشه بازپخش سریال ‌های پرمخاطب سال‌ های گذشته را در کنداکتور خود خواهند داشت.

زمان پخش فیلم ‌های سینمایی شبکه پنج سیما هم ساعت 23 می باشد.

نظر شما در مورد سریال های نوروز 98 و بازیگران و زمان پخش آنها چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

عکس های جدید سریال نون. خ

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications