ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

دیوید لیچ پس از فیلم هابز و شاو، فیلم عشق ابدی را کارگردانی خواهد کرد

سه شنبه, 16 بهمن, 1397
فیلم عشق ابدی

به گزارش میم ست، طبق گزارشی که  سایت دِدلاین منتشر کرده است، دیوید لیچ، کارگردان فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) برای کارگردانی فیلم عشق ابدی (Undying Love) که ار روی رمانی به همین نام ساخته خواهد شد، انتخاب شده است،  خود لیچ نیز برای کارگردانی این پروژه علاقه خود را نشان داده است. نسخهٔ سینمایی فیلم عشق ابدی براساس رمانی گرافیکی با همین عنوان ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کریس ایوانز پس از فیلم انتقام جویان پایان بازی به عنوان کارگردان به این دنیای سینمایی باز می گردد

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) حق امتیاز ساخت این فیلم عشق ابدی را خریداری کرده و انتظار می‌ رود مراحل ساخت و تولید این فیلم از اواخر سال جاری میلادی آغاز شود. تامی ویرکولا وظیفه نوشتن فیلم نامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

رمان گرافیکی عشق ابدی را تام کاکر و دنیل فریدمن به‌ صورت مشترک نوشته اند و کلیت آن در مورد فرهنگ غنی کشور چین است که با مجموعه داستان‌ ها و افسانه‌ های ومپایری درهم آمیخته شده و معجونی جالب به وجود آمده است. طبق گزارش سایت دِدلاین، این فیلم، اکشنی ماجراجویی خواهد بود که برای تمام سنین مناسب است. کِلی مک‌کورمیک، استیون لارکس و رابینوف، تهیه‌ کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

فیلم جان ویک (John Wick) اولین تجربه کارگردانی دیوید لیچ در سال ۲۰۱۴ بود. در واقع وی دستیار اصلی چاد استاهلسکی بود. او سپس فیلم جاسوسی بلوند اتمی (Atomic Blonde) را با بازی شارلیز ترون ساخت که این فیلم با بودجهٔ ۳۰ میلیون دلاری، حدود ۹۸ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

بیشتر بخوانید: افتتاحیه فیلم کاپیتان مارول بزرگترین افتتاحیه ماه مارس خواهد بود

آخرین فیلمی که از دیوید لیچ روی پردهٔ سینما اکران شده است، فیلم Deadpool 2 بود که اواخر ماه اردیبهشت امسال روی پرده رفت و در مجموع ۳۱۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. جدیدترین فیلم به کارگردانی او نسخه اسپین آف مجموعه Fast and Furious به نام Hobbs And Shaw است.

فیلم عشق ابدی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications