ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

کریس ایوانز پس از فیلم انتقام جویان پایان بازی به عنوان کارگردان به این دنیای سینمایی باز می گردد

دوشنبه, 15 بهمن, 1397
فیلم انتقام جویان پایان بازی

به گزارش میم ست، زمان زیادی تا اکران فیلم انتقام جویان پایان بازی (Avengers: Endgame) نمانده است و به نظر می رسد که این فیلم پایان فاز سوم دنیای سینمایی مارول باشد. و در پایان این فیلم باید با بسیاری از شخصیت‌ های محبوب این مجموعه خداحافظی کنیم. شخصیت استیو راجرز/کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز (Chris Evans)، یکی از این شخصیت‌ هاست که در دهه ای که گذشت به یکی از محبوب‌ ترین و مهم‌ ترین شخصیت‌ های این مجموعه تبدیل شده و نقش مهم و بزرگی را در ایجاد و موفقیت دنیای سینمایی مارول داشته است.

با اینکه ممکن است به زودی کار ایوانز به‌ عنوان بازیگر در دنیای سینمایی مارول به پایان برسد، اما او ممکن است به عنوان کارگردان بازگردد. جیم هیل اینسایدر والت دیزنی، در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در مورد بازگشت ایوانز پس از فیلم انتقام جویان پایان بازی گفت که او ممکن است کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال‌های محدود در دست ساخت برای شبکه دیزنی پلاس را بر عهده بگیرد. 

هیل توضیح داد که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، شخصا در نظر دارد تا پیشنهاد کارگردانی برخی از قسمت‌های این پروژه‌ها را به ایوانز پس از فیلم Avengers: Endgame دهد که این سریال‌ ها برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت هستند. سرویس استریم دیزنی پلاس قرار است از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کند و در حال حاضر می‌دانیم که سریال لوکی (Loki)، سریال ویژن و اسکارلت ویچ (Vision and the Scarlet Witch) و سریال مشترک فالکون و سرباز زمستان برای این سرویس استریم در دست ساخت است.

با این حال، مشخص نیست که قرار است کارگردانی کدام سریال به ایوانز پیشنهاد داده شود و همچنین هنوز مشخص نیست که او این پیشنهاد را در نهایت نیز قبول کند، اما قطعا بازگشت او به دنیای سینمایی مارول حتی به‌ عنوان کارگردان می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه باشد.

بیشتر بخوانید: به خاطر جان ویک پارابلیوم حضور کیانو ریوز در فیلم کاپیتان مارول منتفی شد

فیلم انتقام جویان پایان بازی برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ ریزی شده است. ایوانز با اینکه بیشتر به‌ عنوان بازیگر شناخته می‌ شود، اما همواره به کارگردانی نیز داشته و در سال ۲۰۱۴ فیلم قبل از این که برویم (Before We Go) را کارگردانی کرد که نتوانست نقدهای مثبتی از منتقدان را دریافت کند.

فیلم انتقام جویان پایان بازی فیلم انتقام جویان پایان بازی

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications