ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تماشای فیلم فارست گامپ ، فیلم دیوانه از قفس پرید و فیلم ارباب حلقه های 3

سه شنبه, 9 فروردین, 1401
میم ست

اشتراک ویدیو دالفک با آدرس www.dalfak.com چهارمین سایت اشتراک گذاری ویدیو و فیلم در ایران است. طراحی خوب و ساختار مسنجم آن را به یکی از پربازدیدترین سایت‌های اشتراک ویدیو در کشور تبدیل کرده است. سادگی کار با آن امکان استفاده برای افراد با هر دانشی از اینترنت و کامپیوتر را فراهم می‌کند.

این سایت فضای مناسبی برای آپلود رایگان ویدیو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید سایت‌های اشتراک ویدیوی فراوانی در ایران وجود دارد اما به علت پایین بودن کیفیت ارائه خدمات کاربران زیادی ندارد. دالفک تمام سعی خود را برای ایجاد محیطی حرفه‌ای انجام داده است. شما با استفاده از سرور های داخلی میتوانید ویدیو های خود را با کیفیت بالا و با سرعت بالا دانلود و تماشا کنید

ایجاد پروفایل کاربری در دالفک

بازدید از ویدیوهای سایت نیاز به عضویت در سرویس‌های اشتراک ویدیو ندارد. با این وجود در دالفک هم مانند سایر سایت‌های مشابه، اگر قصد آپلود ویدیو و فیلم را داشته باشید، باید یک حساب کاربری منحصر به فرد ایجاد کنید. ایجاد این پروفایل زحمتی برای شما نداشته و با آدرس ایمیل خود می‌تواند به عضویت آن دربیایید. به این ترتیب شما یک کانال خصوصی دارید که ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید.

میم ست

با عضویت در دالفک می‌توانید فایل مورد نظر را از یوتیوب هم وارد سایت کرده و اشتراک گذاری کنید. به علاوه چنانچه منبع ویدیو یکی از سایت‌های شخصی یا کاری شما است، می‌توانید هنگام آپلود آن از گزینه انتقال از سایر سایت‌ها استفاده کرده و با انتشار ویدیو در دالفک، یک بک لینک به سایت مرجع داده و به اعتبار آن صفحه و ویدیوی خود بیفزایید.

سایر مزایای و امکانات سایت اشتراک ویدیوی دالفک

امکان دانلود و آپلود ویدیو با کیفیت‌های مختلف

امکان آپلود ویدیو با کیفیت FullHD

امکان دریافت ویدیو از Youtube

به اشتراک گذاری لینک وب‎سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی در قسمت بالای سایت

واترمارک کردن آدرس کانال در ویدیو

سرعت بالای دانلود و آپلود فیلم و ویدیو

سرعت بخش بالای ویدیوها با هر کیفیتی

سرعت بالا در ویدیو استریمینگ

امکان درج لایک و دیدگاه در زیر ویدیو برای اعضای سایت

امکان اضافه کردن ویدیوها به لیست پخش شخصی برای اعضا

امکان ارسال و اشتراک ویدیوها در تلگرام، فیسبوک، لینکدین، توییتر و ...

قوانین عضویت در سرویس اشتراک ویدیو دالفک

بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند فرزندان آنها در محیط مجازی به دور از ابتذال فعالیت داشته باشند. یکی از اهداف راه اندازی سایت دالفک نیز ارائه چنین فضای امنی برای خانواده‌ها و کودکان است. به همین دلیل قوانین مشخصی برای تولید ویدیو در دالفک آمده است.

سایت دالفک مانند دیگر سایت‌های رسمی و معتبر تابع قوانین فضای مجازی کشور است. کاربرانی که در سایت عضو شده و قصد ارائه محتوا دارند با ویدیوهایی متناسب با فرهنگ، عرف و قانون تولید کنند. قرار دادن فیلم با مضمون خشونت آمیز، مسائل غیر شرعی، توهین به شخصیت‌های سیاسی، ادیان و اقلیت‌ها ممنوع است. چنانچه کاربر اقدام به بارگذاری محتوای بر خلاف قوانین سایت نماید، ویدیو حذف شده و امکان لغو عضویت کاربر نیز وجود دارد.

سایت دالفک طبق ضوابط و قوانینی که برای تعیین شده مشغول به فعالیت است و یک فضای امن برای شما و فرزندانتان ایجاد میکند.

فیلم ارباب حلقه های 3

فیلم ارباب حلقه های 3 یک فیلم ماجراجویی فانتزی حماسی به کارگردانی پیتر جکسون، بر پایهٔ جلد سوم ارباب حلقه‌ها نوشتهٔ جی. آر. آر. تالکین است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. این فیلم آخرین قسمت از سه‌گانهٔ ارباب حلقه‌ها است و توسط باری ام آزبرن، جکسون و فرن والش تهیه شده‌است.

ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه در رتبهٔ هفتم لیست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در وبگاه IMDb قرار دارد. ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه با فروش بالغ بر ۱٫۱۴۲ میلیارد دلار، بیست و چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است. این فیلم در هفتاد و ششمین دوره جوایز اسکار در ۱۱ رشته نامزد گردید که توانست همه آنها را برنده شود. ولی در زمینهٔ بازیگری، بعلت عدم داشتن بازیگران مشهور در هیچ‌کدام از رشته‌های بازیگری نقش اول و مکمل مرد و زن نامزدی نداشت

فیلم دیوانه داز قفس پرید

فیلم دیوانه از قفس پرید فیلمی آمریکایی در ژانر درام و روان شناسانه به کارگردانی میلوش فورمن و بازی جک نیکلسون است که در سال ۱۹۷۵ میلادی بر اساس رمانی به همین نام نوشته کن کیسی ساخته

میم ست

در سال ۱۹۶۳، رندل پاتریک مک مورفی (جک نیکلسون) را به جرم داشتن رابطه جنسی با دختری پانزده ساله (که در ایالات متحده جرم سنگینی محسوب می‌شود) دستگیر می‌کنند. از آنجایی که احتمال می‌رود وی برای اجتناب از اعمال شاقه (کار سخت در دوران محکومیت) است که تمارض به داشتن بیماری روانی می‌کند، وی به حکم دادگاه برای بررسی وضعیت روانی‌اش به تیمارستان ایالتی فرستاده می‌شود.

فیلم فارست گامپ- Forrest Gump

فیلم فارست گامپ فیلم آمریکایی در ژانر کمدی-درام، به کارگردانی رابرت زمکیس محصول سال ۱۹۹۴ پارامونت پیکچرز است. فیلم برپایهٔ رمانی به همین نام که توسط وینستون گروم در سال ۱۹۸۶ نوشته شده بود ساخته شده‌است و در آن بازیگرانی چون تام هنکس، رابین رایت، گری سینایس، میکلتی ویلیامسون و سالی فیلد حضور دارند. این داستان چندین دهه از زندگی فارست گامپ (با بازی تام هنکس) را نشان می‌دهد، مردی کند ذهن اما مهربان از آلاباما که شاهد چندین رویداد تاریخی مشخص در ایالات متحده در سده بیستم است و ناخواسته بر آنها تأثیر می‌گذارد. این شایان ذکر است که این فیلم تفاوت‌های اساسی با رمان دارد.

میم ست

خلاصه داستان : فارست گامپ (تام هنکس)، مرد ساده‌دلی است که در ایستگاه اتوبوسی منتظر نشسته‌است. با آمدن خانمی، خود را معرفی می‌کند و داستان زندگیش را تعریف می‌کند. فارست کودکی با بهرهٔ هوشی پایینتر از همسالانش است و تمام دنیایش مادرش (سالی فیلد) که حوادث اطرافش را با زبانی ساده برایش توصیف می‌کند. او در کودکی مجبور به استفاده از اسکلت و داربست فلزی بود که به پایش بسته می‌شد. بچه‌های همسالش او را دوست نداشتند. اما یکی با او همبازی شد

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications