ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بهترین متخصص چشم پزشکی چه کسی است؟ به همراه آدرس مطب + شماره

یکشنبه, 17 مرداد, 1400
بهترین متخصص چشم پزشکی چه کسی است؟ به همراه آدرس مطب + شماره

پاسخ به این سوال که بهترین متخصص چشم پزشکی چه کسی است کمی دشوار است از این رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از ویژگی های یک متخصص چشم آشنا کنیم. در ادامه نیز می‌توانید لیستی از برترین متخصص ها برای معاینه چشم های آسیب دیده را مشاهده کنید، پس با ما در ادامه همراه باشید.

بهترین متخصص چشم پزشکی چه کسی است؟

به کاربردن لفط بهترین متخصص چشم پزشکی در شرایطی مناسب است که؛ آن شخص بتواند به صورت کامل مشکلات چشم شما را شناسایی و آن‌ها را رفع کند. البته دکتری که سابق کاری زیادی داشته باشد می‌تواند به صورت غیر حضوری تمام مشکلات شما را شناسایی و آن‌ها را مرتفع کند. پذیرش 24 گروهی از بهترین متخصصین چشم پزشکی را در کنار هم جمع کرده تا شما بتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری مشکلات چشم خود را برطرف کنید.

بهترین متخصص چشم پزشکی چه کسی است؟

معرفی لیستی از بهترین متخصص ها برای معاینه چشم های آسیب دیده

در این لیست شما گروه کاملی از متخصصین چشم پزشکی با تخصص های متعدد را مشاهده می‌کنید. این لیست تنها بخش کوچکی از پزشکان حاذق در حال همکاری با پذیرش 24 هستند. شما می‌توانید پزشکان بیشتری را در پذیرش 24 مشاهده کنید و برای دریافت نوبت ومشاوره با آن‌ها اقدام کنید.

دکتر ابوالقاسم رستگار

بیوگرافی

دکتر ابوالقاسم رستگار دکترای حرفه ای پزشکی خود را در سال 1354 دریافت کرد.ایشان تخصص چشم پزشکی خود را در سال 1360 دریافت کرد.ایشان مدرک جراحی فلوشیپ قرنیه خود را در سال 1372 از انگلستان دریافت کردند. در مطب ایشان بیماری های چشمی از جمله؛ بیماری های قدامی چشمی، گلوکوم، گل مژه، انسداد مجرای اشکی، زخم قرنیه، خراش قرنیه، آلرژی های چشم و ...تشخیص داده شده و درمان می‌شود .      

آدرس مطب

یزد،میدان شهدای محراب،ابتدای خیابان آیت الله کاشانی،روبروی بیمارستان مرتاض،ساختمان پزشکان آبادیس،طبقه اول

شماره

035-31380121

بهترین متخصص چشم پزشکی چه کسی است؟

دکتر فاطمه کشاورز

بیوگرافی

دکتر فاطمه کشاورز از جمله چشم پزشکان حاذق همدانی است. سرعت عمل و دقت بسیار بالا در ویزیت بیماران از جمله حسن های این چشم پزشک است. طبق گزارش پذیرش 24، 76% از مراجعه کننده گان به این پزشک، تجربه بسیار خوبی را دارند و کاملا از روند درمانی خود راضی هستند.

آدرس مطب

همدان.آرامگاه بوعلی .ابتدای پاستور .ساختمان فدک.طبقه اول پلاک 1

شماره

021-25015082 - 081-38251021 - 081-38272300

دکتر مریم اردکانیان

بیوگرافی

دکتر مریم اردکانیان از جمله پزشکان حاذق یزدی در حال همکاری با پذیرش 24 هستند. پذیرش 24 افتخار میزبانی 1 ساله از ایشان را دارد. طبق گزارش پذیرش 24 ایشان توانسته اند نظر بسیاری از مراجعه کننده را جلب کنند.

آدرس مطب

یزد، بلوار امام جعفر صادق ، بعد از بیمارستان مادر ، بن بست شماره 9 ، مجتمع تجاری و اداره ای امام جعفر صادق ، طبقه اول

شماره

 03536294862-3

بهترین متخصص چشم پزشکی چه کسی است؟

دکتر بمانعلی عامل شهباز

بیوگرافی

دکتر بمانعلی عامل شهباز تحصیلات خود را در رشته چشم پزشکی در سال 1359 گذرانده اند. مطب چشم پزشکی ایشان بیش از 30 سال است که در شهر یزد قرار دارد. ایشان در تشخیص و درمان بیماری های چشمی از جمله؛ آب مروارید، تعیین نمره چشم، درمان بیماری های عفونی چشم، عیوب انکساری، پیرچشمی، لیزیک، لازک و ... تبهر خاصی دارند.

دکتر بمانعلی عامل شهباز با بیمه های تامین اجتماعی، خدمان درمانی، صدا و سیما، نیرو های مصلح، بانکهای سپه، صادرات، تجارت، ذوب آهن و چادرملو طرف قرار داد است.

شما می‌ توانید برای دریافت نوبت از این دکتر حاذق یزدی و دیگر دکتر های چشم پزشک از طریق پروفایل آن ها در پذیرش 24 اقدام نمایید.

آدرس مطب

 یزد، بلوار طالقانی، روبروی پاساژ ستاره

شماره

03537253700

دکتر حمید رضا ترابی

بیوگرافی

اگر ساکن تهران هستید و به دنبال بهترین چشم پزشک در نزدیکی خود هستید، دکتر حمیدرضا ترابی بهترین گزینه برای شماست. دربین چشم پزشکان نوبت انتظار ویزیت این پزشک کمترین حد ممکن است. دکتر حمیدرضا ترابی غریب به 2 سال است که با پذیرش 24 همکاری دارد. تمامی افرادی که از طریق پذیرش 24 با دکتر ترابی در ارتباط بوده اند، رضایت کامل خود را از ایشان اعلام کرده اند.

آدرس مطب

تهران-  خیابان ملاصدرا - روبروی بیمارستان بقیه الله - پلاک 175 - ساختمان پزشکان امید - طبقه 4

شماره

021-25015178

بهترین متخصص چشم پزشکی چه کسی است؟

دکتر رضا سلیمانی زاد

بیوگرافی

دکتر رضا سلیمانی زاد از دیگر چشم پزشکان حاذق یزدی است. ایشان در سال 1385 تخصص چشم پزشکی خود را دریافت کرده اند. تخصصی بعدی ایشان در زمینه فلوشیب گلوکوم یا همان آب سیاه بوده است که در سال 1389 به این مهم دست یافته اند. ایشان علاوه بر انجام معاینه در راستای پیشرفت علم چشم پزشکی، مقالات معتددی را چاپ و نشر داده اند. از جمله بیماری هایی که ایشان در تشخیص و درمان آن ها تبهر دارند می‌توان به فیکو (آب مروارید)، پیرچشمی، لیزیک، تجویز عینک و لنز، درمان قوز قرنیه و ... اشاره کرد.

آدرس مطب

یزد، بلوار طالقانی،جنب آزمایشگاه مرکزی،کوچه زمانی

شماره

035-31381155

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications