ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

با آجیل سلامت خود را تضمین کنید!

یکشنبه, 16 دی, 1397
آجیل

با آجیل سلامت خود را تضمین کنید

با توجه به تحقیفات به عمل آمده می‌توان بدون احتیاج به مکمل‌های شیمیایی و با مصرف روزانه مقدار مشخصی آجیل خود را از هر بیماری مصون بدارید. آجیل و خشکبار که به‌صورت خشک و خام و حتی بو داده در اختیار شما قرار دارند بهترین راه پیشگیری از بیماری‌های عروقی و مشکلات داخلی است. درست است که حملات قلبی و سکته‌های مغزی سالانه جان تعداد زیادی از مردمان را به خطر می‌اندازد اما با ملاحظاتی در مصرف خشکبار می‌توان احتمال بروز چنین مشکلاتی را از خود دور کنید. باید بدانید که مصرف آجیل در همه‌ی کشورهای جهان مرسوم است، دانشمندان دانشگاه معروف هاروارد با صرف سی و دو سال زمان و تحقیق بر روی دویست و ده هزار نفر توانسته‌اند رابطه‌ی مستقیم بین مصرف آجیل و خشکبار و کاهش حملات قلبی را به جهانیان ثابت کنند. طی این تحقیقات مشخص شد که مصرف روزانه و دقیق بیست و هشت گرم آجیل در طی پنج هفته می‌تواند از تعداد مبتلایان به مشکلات کرونری و عروق قلبی به صورت ملموسی کاسته و سلامت آن‌ها را گواهی دهد. بالسی افتخار این را دارد که آجیل‌های با کیفیت و متنوع را در اختیار دوستداران این دانه‌های دوست داشتنی قرار دهد.

آجیل

آن روی سکه ی آجیل و خشکبار

خشکبار از زمان های قدیم در بین ایرانیان رواج داشته است، مفیده فایده بودن این دانه‌های لذیذ موجب شده تا از گذشته تاکنون این ماده‌ی مغذی بر سر سفره‌ی ایرانیان جایی خاص و ویژه داشته باشد. مصرف آجیل و خشکبار در اعیاد ایرانیان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که بر این موضوع صحه می‌گذارد.  رعایت اعتدال در مصرف آجیل موجب می‌شود تا بدنی سلامت و قوای ذهنی مناسبی برای هر فرد به‌وجود آید. از طرفی دیگر ازدیاد مصرف آجیل می‌تواند خطراتی ویرانگر را برای بدن به همراه داشته باشد که رهایی از آن به سختی صورت می‌پذیرد.

دبیر انجمن پیشگیری از چاقی ایران در مصاحبه‌ای به این نکته اشاره داشت که مصرف یک مشت آجیل در طی روز و همراه با فعالیت بدنی میتواند برای بهبود عملکرد بدن بسیار عالی باشد. دبیر محترم در ادامه افزود که مصرف آجیل شور می‌تواند فشار خون را تهدید کند پس بهتر خواهد بود با مصرف آجیل خام و خشکبار بدون نمک مانند بادام خام، پسته ی خام و … با خیالی راحت به مصرف آجیل بپردازیم. با توجه به نکته‌ی ذکر شده توسط دبیر پیشگیری از چاقی ایران شرکت بالسی با تهیه و توزیع آجیل و خشکبار و در اختیار گذاشتن جدول کالری در پشت هر بسته ی ارسالی خریداران را از محصولی درست و دارای فایده آگاه می‌سازد.

آجیل

چیدمانی به وسعت مزه‌های متنوع 

چشم نواز بودن و رنگارنگ بودن این موهبت‌های الهی که در کنار یکدیگر فرشی زیبا از سلامتی و مزه های ناب را شکل می‌دهند همواره در مراسم‌های ایرانیان رواج داشته است. آجیل عروس که با ذوق سلیقه‌ی هر مادر ایرانی برای عروس خود تهیه و تزئین می‌شود زینت بخش شب‌های عید تازه عروسان است. این سنت دیرینه در بین اقوام مختلف ایرانی اجرا می‌شود و خود موجب صمیمت و ایجاد رابطه‌ای دوستانه در بین دو خانواده می‌گردد. از دیگر مزیت‌هایی که آجیل برای دورهمی‌های خانواده ها دارد می‌توان به وجود تخمه و تماشای برنامه‌های مختلف اشاره کرد. تخمه‌هایی که در تنوع بالا و طعم‌هایی متنوع لذت بخش محافل و طعم دهنده‌ی جمع‌ها هستند. امروزه با توجه به وجود شبکه‌های اجتماعی بصری بودن انسان ها نیز افزایش داشته است. تزئین آجیل و رنگ و لعاب دادن به مجالس با این نوع خوراکی‌ها نیز در صدر امور قرار گرفته است. پسته های خندان که در کنار بافت چوبی رنگ بادام‌ها خودنمایی می‌کند و یا تخمه‌های زرد و مشکی رنگ که نظمی دقیق را در اجزا نشان می دهند همگی وسوسه انگیز و بسیار مطلوب خواهند بود.

آجیل

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications