ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

احتمال باز سازی فیلم‌ هری پاتر با بازیگران جدید / هری پاتر جدید چه کسی خواهد بود؟

چهارشنبه, 24 بهمن, 1397
فیلم‌ هری پاتر

به گزارش میم ست، هر چند اولین حضور دنیل رادکلیف در فیلم سینمایی خیاط پاناما (The Tailor of Panama) بود ولی بدون شک این فیلم‌ هری پاتر و سنگ جادو (Harry Potter and the Sorcerer's Stone) و دنباله‌ های آن محصول کمپانی برادران وارنر بودند که باعث محبوبیت و معروفیت این بازیگر انگلیسی شدند و هنوز هم با شنیدن نام او، قبل از هر چیز به یاد هری پاتر می‌ افتیم. در گفت و گویی یه اخیرا رادکلیف با سایت IGN داشته در بخشی از صحبت‌ های خود به احتمال ریبوت شدن فیلم هری پاتر در آینده اشاره می‌ کند.

رادکلیف در مورد سریال Miracle Workers محصول کمدی شبکه TBS که پخش آن به تازگی آغاز شده است می‌گوید:

هر پروژه‌ ای که فیلمنامه خوبی داشته باشد، من را به خود جذب می‌ کند. می‌ توانم درک کنم که چرا بعضی از کارگردان‌ ها نسبت به حضور من در پروژه‌ های خود شک و تردید دارند، زیرا من با سری محبوب هری پاتر شناخته می‌ شوم و آن‌ ها نگران تأثیر آن نقش روی مخاطب در اثر جدید خود هستند.

مدتی قبل شایعه‌ ای در مورد ایفای نقش کاراکتر ولورین (Wolverine) توسط دنیل رادکلیف منتشر شده بود که رادکلیف آن را رد می‌ کند و در ادامه با اشاره به تغییرات زیاد بازیگران شخصیت‌ هایی مثل بتمن و مرد عنکبوتی و همچنین تولید اقتباس سریالی جدید بر اساس دنیای ارباب حلقه‌ها که توسط آمازون انجام خواهد شد، به این نکته اشاره می‌ کند که در آینده می‌ توانیم منتظر تولید فیلم‌ ها یا سریال‌ های جدیدی از اثر محبوب جی کی رولینگ با بازیگرانی متفاوت باشیم:

مطمئن هستم که بالاخره یک روز با اقتباس جدیدی از داستان‌های هری پاتر مواجه می‌شویم و من آخرین هری پاتر نخواهم بود. حتی همین الآن هم هری پاترهای دیگری به جز من داریم.

اشاره رادکلیف به جیمی پارکر و گرت ریوز در نقش هری پاتر در نمایش هری پاتر و فرزند نفرین شده (Harry Potter and the Cursed Child) است که بر اساس نمایش‌نامه‌ای به همین نام اثر جک تورن، برگرفته از داستان جی کی رولینگ اجرا شد. رادکلیف در ادامه می‌گوید:

خیلی دوست دارم بدانم مجموعه فیلم‌ هری پاتر تا چه زمانی ماندگار خواهند بود. در حال حاضر به نظر می‌رسد یک حالت مقدسی برای این فیلم‌ها ایجاد شده است، ولی در هر حال آن‌ها هم یک روز قدیمی خواهند شد و در قالب فیلم‌های جدید یا شاید هم سریال تلویزیونی بازسازی می‌شوند. واقعاً مشتاق دیدن ریبوت فیلم‌ هری پاتر هستم!

فیلم‌ هری پاتر

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications