ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

به گفته جی جی ابرامز انتقادات تاثیری روی داستان جنگ ستارگان نخواهد داشت

دوشنبه, 30 بهمن, 1396
جنگ ستارگان
به گزارش میم ست، جی جی آبرامز (J.J.Abrams) کارگردان قسمت نهم فیلم جنگ ستارگان (Star Wars: Episode IX) قول داد که گلایه های هوادارن فیلم آخرین جدای (The Last Jedi) روی فیلم او تاثیری نخواهد گذاشت. در جدید ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، فیلم جنگ ستارگان : آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) اثر رایان جانسون (Rian Johnson) سال گذشته منتشر شد و نقد های بسیار مثبتی نیز دریافت کرد و در نهایت با 1.3 میلیارد دلار فروش در گیشه کار خود را پایان داد. آبرامز یکی از کسانی بود که از داستان جانسون بسیار خوشش آمده بود و آرزو می کرد که کاش خودش قسمت هشتم این فیلم را کارگردانی می کرد و کیتلین کندی (Kathleen Kennedy) مدیر استودیوی لوکاس فیلمز نیز از تماشای این فیلم بسیار لذت برذه بود. به نظر می رسد که او برای ساختن این فیلم به جانسون اختیار تام دارده بود و خودش در ساخت فیلم دخالتی نداشت. البته عده ای از هواداران ایراداتی را به این فیلم وارد می دیدند و معتقد اند که آبرامز باید پیشنهادات و انتقادات آنها را برای ساخت قسمت نهم جنگ ستارگان در نظر بگیرد اما بنابر گفته اخیر آبرامز این اتفاق هرگز نخواهد افتاد. جنگ ستارگان در یک مصاحبه با ایندوایر (IndieWire) فیلم ساز معروف هالیوودی درباره نظرات هواداران راجع به فیلم جنگ ستارگان و عکس العمل آنها صحبت کرد و گفت که نظرات آنها رو این فیلم تاثیری نخواهد داشت :
"حتی یه ذره، خیلی چیز ها هست که من دوست دارم راجع به اونها حرف بزنم اما فکر می کنم که کمی زود است که بخواهیم درباره قسمت نهم فیلم جنگ ستارگان صحبت کنیم."
آبرامز داستان قسمت نهم جنگ ستارگان را در روزی که آخرین جدای اکرانش را امریکا آغاز کرد به دیزنی برد. مشابه زمانی که قسمت هشتم فیلم تولید شد. جانسون در سال 2014 برای ساختن قسمت هشتم جنگ ستارگان استخدام شد و زمانی که نیرو بر می خیزد (The Force Awakens) در حال تولید بود او داشت روی فیلم نامه فیلمش کار می کرد. بر خلاق چیزی که مشخص است آخرین جدای روش مقابله استودیوی لوکاس فیلم با انتقادات که نیرو بر می خیزد شباهت زیادی به فیلم یک امید جدید (A New Hope) دارد نبود. یک داستان ساده ای بود که جانسون می خواست پس از پایان نیرو بر می خیزد روایت کند. استودیو داستان کامل و چارچوبی برای این سه گانه تعریف نکرده است و به ابرامز و جانسون آزادی و اختیار تام داده است تا هر طور که دوست دارند داستان فیلم را روایت کنند. جنگ ستارگان    

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications