ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 24 شهریور: شیادها از «آن» کم آورد و دوم شد

پنجشنبه, 28 شهریور, 1398
فیلم It: Chapter Two

بکشنبه شب نتایج باکس آفیس 24 شهریور در رسانه های خارجی منتشر شد و بدین تریتیب قسمت دوم فیلم «آن» توانسته با فروشی معادل 39 میلیون دلار صدر جدول را از آن خود کند.

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال نتایج باکس آفیس 24 شهریور منتشر شده و همانطور که پیش بینی می شد فیلم ترسناک «آن» توانست صدر را از آن خود کند. بعد از آن هم به ترتیب فیلم های شیادان، آنجل سقوط کرده است، پسران خوب و شیرشاه قرار گرفته اند.


فیلم شماره 5 باکس آفیس 17 شهریور: The Lion King


فیلم شیرشاه در هفته ای که گذشت 3.6 میلیون دلار فروش خانگی را تجربه کرد. این فیلم حالا فروش کلی 1.618 میلیارد دلار را در محجموع بازار جهانی و آمریکا به ثبت رسانده که پیش از این هم گفته بودیم فروش بسیار خوبی است. این لایو اکشن با بودجه ای معادل 260 میلیون دلار ساخته شده است!

فیلم شیرشاه


فیلم شماره 4 باکس آفیس 17 شهریور: Good Boys


فیلم پسران خوب اگرچه پنجمین هفته ی اکران خود را پشت سر می گذاشت توانست به لطف کم تحرکی سینمای آمریکا و نبود اکران های جدید همچنان در لیست پر فروش ها قرار بگیرد. این فیلم با فروشی معادل 4.2 میلیون دلار این هفته را پشت سر گذاشت. پسران خوب فروش کلی در حدود 91 میلیون دلار را برای خود به صبت رسانده در حالی که بودجه ی ساخت آن 20 میلیون دلار است.


فیلم شماره 3 باکس آفیس 17 شهریور: Angel has Fallen


فیلم آنجل سقوط کرده است در یک هفته ی گذشته 4.4 میلیون دلار فروش داشت تا با اختلاف کم نسبت به پسران خوب سومین فیلم پر فروش گیشه لقب بگیرد. این فیلم تا کنون 60 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش داشته و البته هنوز اکران خارجی آن اغاز نشده. همچنین بودجه ی ساخت آنجل سقوط کرده است در حدود 40 میلیون دلار گزارش شده است.


فیلم شماره 2 باکس آفیس 17 شهریور: Hustlers


فیلم شیادان اکران خود را از این هفته آغاز کرد و توانست در اکران افتتاحیه ی خود 33 میلیون دلار فروش داشته باشد در جایگاه دوم قرار بگیرد. فیلم شیادان با بازی جنیفر لوپز در گیشه ی خارجی چندان موفق نبود و تنها 4 میلیون دلرا فروش داشت. بودجه ی ساخت این فیلم 20 میلیون دلار است.


فیلم شماره 1 باکس آفیس 17 شهریور: It: Chapter Two


قسمت دوم فیلم ترسناک آن (It: Chapter Two) دومین هفته ی اکران خود را پشت سر می گذاشت و در این هفته با 56 درصد کاهش توانست 39 میلیون دلار در گیشه های آمریکای شمالی فروش داشته باشد. تا کنون و طی این دو هفته اکران فروش جهانی «آن» به حدود 423 میلیون دلار رسیده است.

قسمت دوم فیلم ترسناک آنقسمت دوم فیلم ترسناک آن


این هفته چه فیلمی اکران خواهد شد؟


این هفته سه فیلم اکران عمومی خود را آغاز می کنند که البته هر سه فیلم تهدید برای صدر جدول محصوب می شوند از این جهت هفته ی شلوغ و مهجبی را در پیش داریم. فیلم به سوی ستارگان (Ad Astra) با بازی برد پیت که تا کنون تحسین منتقدین زیادی را جلب کرده، فیلم دانتون ابی (Downton Abbey) که در ادامه ی سریال به همین نام ساخته شده و از همین حالا خیلی ها منتظر اکران آن هستند و در آخر فیلم رمبو:آخرین خون (Rambo: Last Blood) که به نظر نمی رسد نیاز به توضیح اضافه تری داشته باشد! این فیلم پنجمین قسمت از مجموعه ی رمبو با بازی سیلوستر استالونه خواهد بود و یکی از جدی ترین نامزد های صدرنشینی باکس آفیس است.

رمبو: آخرین خون

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications