ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گری اولدمن پیشنهاد داد که خواکین فونیکس نقش بتمن را به جای بن افلک بازی کند

چهارشنبه, 20 دی, 1396
گری اولدمن
در جدید ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، گری اولدمن برنده جایزه گلدن گلوب امسال ، اعلام کرد که در صورت کناره گیری بن افلک (Ben Affleck) از فیلم مستقل بتمن ، دوست دارد کسی مثل خواکین فونیکس این نقش را بازی کند. در ادامه با ما همراه باشید. به گزارش میم ست ،گری اولدمن (Gary Oldman) گفت که در صورت کناره گیری بن افلک (Ben Affleck) از فیلم مستقل بتمن ، دوست دارد خواکین فونیکس (Joaquin Phonix) این نقش را بازی کند . افلک ابتدا به عنوان شوالیه گاتهام در فیلم بتمن علیه سوپرمن زک اسنایدر ظاهر شد و پس از آن نیز حضور کوتاهی در فیلم جوخه انتحار دیوید آیر داشت و پس از آن در فیلم لیگ عدالت نیز بازی کرد. بتمن بن افلک در فیلم لیگ عدالت وظیفه جمع آوری بهترین ابرقهرمانان دنیای DC را برعهده گرفت . او سوپرمن با بازی هنری کویل ، واندر وومن با بازی گل گدوت ، فلش با بازی ارزا میلر ، آکوامن با بازی جیسون موموا و سایبورگ با بازی ری فیشر را دور هم جمع کرد تا بتوانند با بزرگترین شرور دنیای DC یعنی استفن وولف و ارتشش مقابله کند. اما این فیلم نتوانست در داخل آمریکا و خارج از آن موفق باشد و به همین دلیل بن افلک تصمیم گرفته است که از بازی در نقش بتمن در فیلم مستقل این شخصیت کناره گیری کند . گری اولدمن که قبلا در نقش کمیسونر گوردون سه گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان بازی کرده بود در هفتمین مراسم آکادمی سینما و تلویزیون استرالیا به TooFab گفت که در صورتی که بن افلک نخواهد نقش بتمن را بازی کند دوست دارد خواکین فونیکس را در این نقش ببیند او گری اولدمن گفت :
" من دوست دارم کسی مثل خواکین فونیکس این نقش را بازی کند ، این بی احترامی به بن افلک نیست و من فکر می کنم این موضوع واقعا به کسی که مسوول فیلم است بستگی دارد ."
گری اولدمن به خاطر بازی در نقش نخست وزیر بریتانیا ، وینستون چرچیل در فیلم سیاه ترین ساعت (Darkest Hour) جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مرد را دریافت کرد و شانس بسیار بالایی نیز برای دریافت جایزه اسکار دارد . گری اولدمن گری اولدمن گری اولدمن گری اولدمن    

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications