ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

صحبت های جورج آر آر مارتین در مورد پیش دنباله های بازی تاج و تخت

چهارشنبه, 28 شهریور, 1397
پیش دنباله های بازی تاج و تخت
پیش دنباله های بازی تاج و تخت به صد هزار سال یپش بر می گردد
به گزارش میم ست قبل از اینکه سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) جایزه بهترین سریال درام جوایز امی را ببرد (همچنین پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد را برد) نویسنده داستان یعنی جرج آر آر مارتین (George R. R. Martin) در مصاحبه ای در مورد پایان سریال و برنامه هایی که برای ماجراهای قبل از سریال (پیش دنباله های بازی تاج و تخت) ساخته خواهد شد صحبت کرد. البته او در این مصاحبه چیزی از بادهای زمستان (The Winds of Winter) نگفت پس باید صبر کنیم تا حداقل سریال تمام شود.
در جدیدترین اخبار سریال و سینمای هالیوود مارتین در مصاحبه ای که با ورایتی داشته گفت: ما می تونستیم تا فصل 11، 12، 13 هم سریال را ادامه بدهیم. دیوید بنیوف (David Benioff) و دن ویس (Dan Weiss) ابتدا می گفتند که سریال را در 5 یا 6 فصل نهایتا در 7 فصل می سازیم. اما در سال های اخیر آن ها را قانع کردیم که فصل هشتم فصل آخر باشد اما آن ها به هیچ عنوان راضی نشدند که سریال را بیشتر از این ادامه دهیم. تقریبا 5 سال پیش بود که آن ها می گفتند سریال 7 فصل باشد ولی من می گفتم 10 فصل. در نهایت نیز حرف آن ها شد، بالاخره آن ها هستند که سریال را می سازند. مارتین همچنین از داستان ها و حوادث قبل از بازی تاج و تخت و سریال هایی که احتمالا در مورد آن ها ساخته خواهد شد (پیش دنباله های بازی تاج و تخت) صحبت کرد: 5 سریال دیگر، 5 سریالی که داستان آن ها قبل از بازی تاج و تخت رخ داده، در حال ساخت است. دوره زمانی آن ها نیز متفاوت است، بعضی 100 سال و بعضی 5000 سال قبل از بازی تاج و تخت هستند.

مصاحبه قبلی جورج آر آر مارتین:

این صحبت های او مطابق حرف هایی است که در جوئن در یک مطلب بلاگ گفته بود:
این روز ها همه می دانند که ما در حال ساخت اسپین آف ها و پیش دنباله های بازی تاج و تخت هستیم. و باید واقعا پیش این سریال ها را غلیظ تلفظ کرد چرا که داستان آن ها به 90 سال پیش (دانک و تخم مرغ) یا چند صد سال پیش بر نمی گردد، بلکه به ده هزار سال پیش بر می گردیم (اگر فرض کنیم تاریخ هایی که در مورد نخستین انسان ها می گویند درست باشد، اما یادداشت هایی در سیتادل وجود دارد که قدمت انسان نخستین را فقط نصف آن حدس می زند). ما یک جهان کامل و ده ها هزار سال تاریخ داریم که روی آن مانور دهیم و سریال ها را از روی آن ها بسازیم.
اساسا همه اسپین آف ها در واقع پیش دنباله هستند و می توانند به 100 الی  100هزار سال پیش بازگردند. زمان زیادی می کشد تا بتوان وقایع این سال ها را نشان داد، اما مارتین بیشتر این تاریخ را در کتاب ترانه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) آورده است (که بیشتر آن در سریال نادیده گرفته شد). خود ما نیز ایده های زیادی در مورد این داستان ها داریم که دوست داریم در این پیش دنباله های بازی تاج و تخت پوشش داده شود. شما هم در مورد سوال هایی که براتون پیش آمده و یا دوست دارین توی این پیش دنباله ها اتفاق بیفته در پایین همین مطلب برای ما بگین.

پیش دنباله های بازی تاج و تختپیش دنباله های بازی تاج و تختپیش دنباله های بازی تاج و تخت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications