ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

پولاد کیمیایی حرفش را پس گرفت!/ کیمیایی طاقت یک روز دوری از سینمای ایران را هم نداشت!

چهارشنبه, 17 بهمن, 1397
پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی که رسما خداحافظی خود از سینمای ایران را اعلام کرده بود به فاصله یک روز از تصمیمش پشیمان شد. در ادامه با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، دوشنبه ۱۵ بهمن ماه بود که پولاد کیمیایی با انتشار مطلبی در اینستاگرام از سینما خداحافظی کرد و گفت که از ایران خواهد رفت. اما اینطور که به نظر می ‌رسد ، کیمیایی چندان در تصمیمش استوار نبوده و یک روز نگذشته از تصمیمش برگشت و ماندگار شد.

 پولاد کیمیایی در مطلبی دیگری در این مورد نوشت:

"تا روزی که نفس دارم حالا میمونم و میجنگم حتی از مخالفانم هم ممنونم چون انگیزه بیشتری دارم تا خودم رو بیشتر ثابت کنم همیشه در قلب من هستین و به امید شما هر کاری میکنم کجا برم با وجود فرشته ‌هایی مثل شما."

کیمیایی اظهار کرد که این تصمیم را بدنبال پیام‌ های هوادارانش گرفته است. او در این مورد افزود:

"سلام به همه دوستان عزیزی که از دیشب تا الان بهم شهامت رو یاد دادین و نشون دادید که چرا مبارزه و ایستادن در مقابل سختی ها نشان مردم سرزمین من است شما ها نشان خدا هستید در روزهای باد و سرما آخرین آتیش مشعل مونده هستید هیچ وقت این مهر رو فراموش نمیکنم ممنون از تماسهاتون و پیام هاتون فهمیدم که همیشه کنارم بودین و من نمیدیدم چون در سکوت همراهم بودین واقعی تو این همه سختی که دلتون از همه چیز پره باز منو دلداری میدین و بهم افتخار مهرتونو میدین افتخار میکنم که بین شما ها نفس میکشم تا آخرش خواهم بود یاران روزهای سخت خواهم بود."

بنابراین رفتن پولاد کیمیایی از سینمای ایران منتفی است. امیدواریم که این بازیگر و فیلمساز بتواند کمی به کیفیت رو به افول این روزهای سینما بیافزاید. حال معلوم نیست که دقیقا چه چیزی باعث این کار کیمیایی شده است؛ "حواشی اخیر و پایمال شدن حق او در سینما و جشنواره فیلم فجر" یا اینکه "جلب توجه علاقه مندان و افزایش فروش اولین فیلمش یعنی فیلم معکوس".

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما دلیل و هدف از این کار پولاد کیمیایی چه بوده است؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

پولاد کیمیایی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications