ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از پوستر جدید فیلم هالووین (Halloween)

جمعه, 29 تیر, 1397
پوستر جدید فیلم هالووین
به گزارش میم ست ، چندی پیش از پوستر جدید فیلم هالووین (Halloween) رونمایی شد. براساس برنامه ریزی ‌های انجام شده ، اکتبر سال جاری، شخصیت مایکل مایرز (Michael Myers) که یکی از نمادهای معروف ژانر ترسناک محسوب می‌شود، قرار است باری دیگر با نسخه‌ ی ریبوت فیلم هالووین به روی پرده سینماها بازگردد. داستان فیلم هالووین قرار است تمام اتفاقاتی را در قسمت‌ های قبلی این مجموعه رخ داده است ، نادیده بگیرد و دنباله ‌ای برای قسمت ابتدایی و کلاسیک این سری که توسط جان کارپنتر (John Carpenter) کارگردانی و تولید شده است، باشد. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، در مراسم کامیک کان سن دیگو امسال از پوستر جدید فیلم هالووین رونمایی شد. در این پوستر اختصاصی طرفداران شاهد حضور دوباره‌ ی مایکل مایرز هستند. این تصویر هنری توسط بیل شنکیویچ طراحی شده است. جدیدترین قسمت سری فیلم های هالووین توسط دیوید گوردن گرین (David Gordon Green) ، کارگردان فیلم پاین‌ اپل اکسپرس (Pineapple Express)، کارگردانی شده است. از طرف دیگر هم دنی مک ‌براید (Danny McBride) و جف فردلی (Jeff Fradley) نویسندگی فیلمنامه این اثر را برعهده داشتند.

بازیگران فیلم هالووین عبارتند از :

جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) در نقش لوری استرود، جودی گریر (Judy Greer) در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود)، اندی متیچاک (Andi Matichak) در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل (Nick Castle) و جیمز جود کورتنی (James Jude Courtney) در نقش مایکل مایرز، ویرجینیا گاردنر (Virginia Gardner) در نقش ویکی، مایلز رابینز (Miles Robbins) ، دیلن آرنولد (Dylan Arnold) و ویل پاتون (Will Patton). بلوم هاوس وظیفه ساخت فیلم هالووین را بر عهده دارد و کمپانی یونیورسال نیز مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده خواهد داشت. در پایان لازم به ذکر است که جان کارپنتر که کارگردانی قسمت اول این مجموعه را برعهده داشت، به عنوان مشاور و همچنین تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور داشته است. فیلم هالووین قرار است به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه هالووین در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌ های سینما برود.

پوستر جدید فیلم هالووین را می توانید در زیر مشاهده کنید :

نظر شما در مورد این فیلم و دیگر فیلم های هالووین چیست ؟ نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوستر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. پوستر جدید فیلم هالووین

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications