ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از پوستر جدید فیلم ماموریت غیرممکن: فال اوت در آستانه اکران

چهارشنبه, 20 تیر, 1397
پوستر جدید فیلم ماموریت غیرممکن: فال اوت
به گزارش میم ست ، چندی پیش از پوستر جدید فیلم ماموریت غیرممکن: فال اوت (Mission: Impossible - Fallout) رونمایی شد. سکان کارگردانی این فیلم در دست کریستوفر مک کواری (Christopher McQuarrie) بوده و فیلم نامه آن را هم خود او نوشته است. این فیلم بر اساس رمان ماموریت غیرممکن نوشته ی بروس گلر می باشد. فیلم ماموریت غیرممکن: فال اوت دوباره تام کروز (Tom Cruise) را با کاراکتر اتان هانت به ماجراجویی و بدلکاری های دیدنی وا می دارد. تهیه کنندگی این فیلم را تام کروز به همراه جی جی آبرامز (J. J. Abrams) ، دیوید الیسون (David Ellison) ، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) ، دان گرانجر (Don Granger) ، جیک مایرز (Jake Myers) و خود کریستوفر مک کواری بر عهده دارند. این فیلم ششمین فیلم در فرانشیز پرطرفدار و نوستالژیک ماموریت غیرممکن می باشد و دومین فیلم در این فرانشیز است که مک کواری کارگردانی آن را بر عهده دارد. با این اوصاف مک کواری اولین کارگردانی است که دو فیلم در این فرانشیز را کارگردانی کرده است. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، سایت اسکرین رانت (screenrant) پوستر جدید فیلم ماموریت غیرممکن: فال اوت را منتشر کرد. در این پوستر یکی از دیوانه وار ترین سکانس های فیلم را می بینیم.

ستارگان دیگر فیلم ماموریت غیرممکن: فال اوت عبارتند از :

هنری کاویل (Henry Cavill) ، سایمون پگ (Simon Pegg) ، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) ، شان هریس (Sean Harris) ، آنجلا باست (Angela Bassett) ، میشل موناهن (Michelle Monaghan) و الک بالدوین (Alec Baldwin). لازم به ذکر است که این فیلم در تاریخ 27 ام جولای مصادف با پنجم مردادماه روی پرده های سینما به نمایش در خواهد آمد.

پوستر جدید فیلم ماموریت غیرممکن: فال اوت را می توانید در زیر مشاهده کنید :

نظر شما در مورد این فیلم و فرانشیز ماموریت غیرممکن چیست ؟ در مورد فیلم های دیگر تام کروز چه نظری دارید ؟ نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما  ودیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوستر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. پوستر جدید فیلم ماموریت غیرممکن: فال اوت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications